Kari30 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Når dere har prøvd å kutte ut melk, hva kutter dere da ut i tillegg til drikkemelk? Eller er det noen som bare har kuttet ut det med effekt?
sisseljenta Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei, jeg kuttet ut ALT av melkeprodukter, leste innholdsfortegnelser og passet på at jeg ikke fikk i meg noenting. For oss hjalp det med en gang. Litt pes i begynnelsen, men ble fort vant til det. Ett lite tips hvis du er glad i sjokolade: After eight er uten melk ; ) Lykke til
strikkemegihel Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har også kuttet ut ALT, husk å lese på produktene om de inneholder melkeprotein. Jeg merket det allerede dagen etter, ble en helt annen unge. Har nå etter en uke prøvd å spise og drikke litt igjen og skrikingen og uroligheten kom med en gang, så her er det helt tydelig at melk er et problem. Får nok holde meg uten en stund og så prøve igjen med jevne mellomrom, må vel gå over etter en stund.
Kari30 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Takk for svar! Ikke lett i begynnelsen nei... Prøver å kutte ut alt, men tvilsom effekt foreløbig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå