Gå til innhold

optimist 77


nattinatt

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville du satt opp sånn ca kor mykje du et i løpet av ein dag, og kor du ligg hen i kaloriforbruk for dagen? Eg trener ca 4 dager i veka,slik som spinning, og styrke. Litt artig å hørt mengde mat. Eg er glad i frukt,grønsaker, yogurt, den magre, og knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei :)

Jeg ligger på 1700 kcal pr dag. Noen ganger ligger jeg litt over, men, sjelden under. Jeg meldte meg inn i Vg sin vektklubb og brukte dagboken der til å føre kcaloriregnskap. Ergo, jeg har spist vanlig froskost med brød, siden jeg ikke liker knekkebrød, men, jeg har heller ikke kuttet ut smøret, men, velger magre pålegg, som skinke, leverpostei, kylling og kalkunpålegg mm.

Feks en dagsmeny for meg kan se slik ut;

 

Frokost: 2 skriver brød med smør, pålegg som feks falukorv go og mager på den ene skiven, og to skiver kokt skinke med synnøve finden ekstra lett gulost og paprika på den andre skiva..

 

Mellommåltid: Rugsprø med lett fløtemysost ett glass juice

 

Lunsj: Grovt rundstykke med philadelphia light og gilde løvtynn skinke.., tomat og aurk

 

Mellomåltid: et eple

 

Middag: Her lager jeg middag som ligger mellom 350 - 500 kcalorier. Lager det meste, men, går mye i kylling i alle varianter..

 

Dessert: lett-is eller "en stripe" med mørk sjokolade

 

Mellommåltid: en pære

 

Kveldsmat: 2 brødskiver med lett margaring, ett kokt egg og magert pålegg..

 

Jeg spiser hver 1 1/2 time og den største forandringen min i min livsstil er at jeg spiser mindre middag. Jeg spiser meg akkurat passe mett, ikke stappmett også tenker jeg over hva putter i meg av snop og brus. Men, det er rom for sjokolade, et kakestykke osv innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...