lykkelig<3 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Trenger tips ang kuldekrem. Prinsessa er 9 mnd. Sitter i sportsvogn og blir kald i ansiktet når vi er ute. Burde jeg bruke kuldekrem? Noen som evt har et merke å anbefale? Brr...
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Vi bruker Ceridal kuldekrem, fås kjøpt på apoteket. Er egentlig ganske fornøyd med den, har i allefall brukt den i hele vinter;) Glemmer jeg å ta på blir hun tørr i kinnene, men husker jeg det er hun helt fin. Er uten vann også, så kan smøres på rett før du går ut:) Hjelper jo ikke mot kulda da, hun blir jo like kald - men beskytter huden. Hvis du kjøper en lue med skinnkant rundt (korte hår), beskytter den veeeeldig godt mot kulda! Evt. finnlandshette under (hvis 10 minus eller mer).
lykkelig<3 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 hun blir ikke tørr i kinnene, burde jeg da la være?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Er jo for å beskytte huden, og blir den ikke tørr uten, så er det helt sikkert ikke nødvendig. Men gjør jo ingenting å bruke det da. Men jeg er av den oppfatning at man ikke trenger å smøre de små inn med alt mulig, hvis det ikke er nødvendig... Er jo egentlig helt normalt å bli litt kald i kinnene når man er ute:) Vi blir jo det vi også, selv om vi ikke fryser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå