Gå til innhold

Noen med fybromylagi? Som fikk det utløst etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke begynt enda. Har fått hensivning til CT,MR osv på sykehuset.Men venter på time.

Ser nå at sykdomshistorien har vært der lenge men har ikke sett på det sånn før. Bare trodd det har vært senebetennelser .

Har en liten en som jeg sliter med å ta vare på , på egenhånd

Da er det jo ikke sikkert at det er fibromyalgi. Du får jo diagnosen ved å utelukke andre sykdommer.

Hvor lenge siden er det du har født? Ammehormonene kan jo også gjøre mye vondt med kroppen.

1 år. Ikke ammet. Sliter med smerter følelsen i armer og bein.Så ille at jeg kan hverken gå eller holde barnet mitt..

Smerter i hoftene albuene, beina,nakken skuldrene

Fått paragin forte og paracet uten no virkning på smertene mine.

.

Har du prøvd fysioterapi, akupunktur, kiropraktor, massasje og alle slike ting?

Du burde spurt om legen kunne henvist deg til smerteklinikk, er jo ikke bra å gå slik!

Jeg fikk diagnosen ved å utelukke alle andre sykdommer. Jeg ble bedre av jevn og trutt trening. Det er vondt i begynnelsen men etterhvert blir det bare bedre og bedre...

Har du prøvd varmtvannstrening? Det hjalp meg mye i begynnelsen.

Annonse

jeg har hatt noen symptomer som: trøtthet, slapp, mye syk litt strålinger i armene i flere år. men det har ikke vært så voldsomt at det har plaget meg så har ikke tenkt så mye over det.

i mitt siste svangerskap fikk jeg mye plager. jeg trodde jeg bare var veldig uheldig og fikk alle plagene man kan få i t svangerskap. og tenkte at dt ville gå over etter fødselen. men det gjorde det ikke. jeg har bare vært syk siden fødselen. mamma har også denne sykdommen, så jeg ble sendt rett inn på martina hansen hospital. det er disse som er experter på denne sykdommen.

jeg skal også nå til nevrolog også skal jeg ta ct. men de trodde at jeg hadde fått denne sykdommen. og den kom brått nå som jeg har vært gravid og sånn.

mine symptomer:

mye på do

problemer med magen

trøtt

svimmel

sliten

surrete

kan glemme ting

stivhet i kroppen

vondt i hode

vonde handledd

strålinger i armer og ben

fryser

feberfølelse

vondt i halsen

kvalm

svak i armer og ben

blir fort sliten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...