ES76 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg fikk satt inn et fryseegg idag - firedelt. Nå er det bare å vente å se... Er så lettet for at det overlevde opptiningen...ulidelig å gå og vente på å ta den telefonen for å høre om det gikk bra. Puh!
lillir Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hei du. Jeg fikk satt inn to flotte egg onsdag 25,og fikk 4 på frys. Et av mine bedre forsøk det her,så får virkelig håpe at det klaffer nå!! Har et litt annet regime enn før,så må ta blodprøver denne gangen for å få svar. Ganske så irriterende,fordi jeg må vente så mye lenger enn det jeg har gjort ved de andre forsøkene. Men får prøve å se positivt på det,og satse på at ventinga er verd det :-))
Kick80 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg fikk også satt inn denne uka. Har ikke så altfor store forhåpninger, da egget bare var av middels kvalitet... Men håper selvfølgelig på det beste. Lykke til uke-13-damer! :-)
lillir Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Hei jenter :-) Hvordan er formen? Formen min er bra,men kjenner selvfølgelig at "noe" er på gang i underetasjen!! Har litt verk i korsryggen,og litt stikninger. Men kjenner egentlig ikke etter tegn i denne perioden. Venter kun på TR,eller dvs helst uteblivelsen av den!! Har opplevd denne rugeperioden veldig forskjellig hver gang,så symptomene varierer nok fra gang til gang,og kvinne til kvinne :-) Skal forresten ta Pregnyl (el-sprøyta) nå i etterkant av innsettingen også,tok en dose samme kvelden som innsettinga,og skal ta igjen førstkommende mandag. Noen som har erfaring med akkurat det?? God helg da!! :-)) Kick: Har hørt om andre her inne som har fått positive resultater til tross for ikke topp kvalitet på egget/egga,så håpe MÅ du. Lykke til!! :-))
Kick80 Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 lillir: Takk for oppmuntringen! :-) Jeg håper jo, men prøver samtidig å ikke få for store forhåpninger. Vanskelig balansegang. Jeg er støl i korsryggen og litt oppblåst i magen etter uttaket, men det er ikke så ille. Hvorfor skal du ta EL-sprøyte nå? Har ikke hørt om det før... Lykke til du også! :-))
lillir Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Kick: Vet ikke helt hvorfor jeg skal ta Pregnyl nå i etterkant,dvs jeg spurte men svaret fikk jeg ikke helt med meg. Men det skal iallefall være positivt,såpass mye skjønte jeg..:-)) Ikke helt greit å få med seg alt på uttaksdagen når man er medisinert..hehe Og glemte å spørre mer om det,rett og slett. Hvor holder du til hen? Er hos Hausken vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå