Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn et fryseegg idag - firedelt. Nå er det bare å vente å se...

Er så lettet for at det overlevde opptiningen...ulidelig å gå og vente på å ta den telefonen for å høre om det gikk bra. Puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Jeg fikk satt inn to flotte egg onsdag 25,og fikk 4 på frys.

Et av mine bedre forsøk det her,så får virkelig håpe at det klaffer nå!!

Har et litt annet regime enn før,så må ta blodprøver denne gangen for å få svar.

Ganske så irriterende,fordi jeg må vente så mye lenger enn det jeg har gjort ved de andre forsøkene. Men får prøve å se positivt på det,og satse på at ventinga er verd det :-))

Skrevet

Jeg fikk også satt inn denne uka. Har ikke så altfor store forhåpninger, da egget bare var av middels kvalitet... Men håper selvfølgelig på det beste.

Lykke til uke-13-damer! :-)

Skrevet

Hei jenter :-)

Hvordan er formen?

Formen min er bra,men kjenner selvfølgelig at "noe" er på gang i underetasjen!!

Har litt verk i korsryggen,og litt stikninger.

Men kjenner egentlig ikke etter tegn i denne perioden. Venter kun på TR,eller dvs helst uteblivelsen av den!!

Har opplevd denne rugeperioden veldig forskjellig hver gang,så symptomene varierer nok fra gang til gang,og kvinne til kvinne :-)

Skal forresten ta Pregnyl (el-sprøyta) nå i etterkant av innsettingen også,tok en dose samme kvelden som innsettinga,og skal ta igjen førstkommende mandag.

Noen som har erfaring med akkurat det??

God helg da!! :-))

Kick: Har hørt om andre her inne som har fått positive resultater til tross for ikke topp kvalitet på egget/egga,så håpe MÅ du.

Lykke til!! :-))

Skrevet

lillir: Takk for oppmuntringen! :-) Jeg håper jo, men prøver samtidig å ikke få for store forhåpninger. Vanskelig balansegang. Jeg er støl i korsryggen og litt oppblåst i magen etter uttaket, men det er ikke så ille. Hvorfor skal du ta EL-sprøyte nå? Har ikke hørt om det før... Lykke til du også! :-))

Skrevet

Kick: Vet ikke helt hvorfor jeg skal ta Pregnyl nå i etterkant,dvs jeg spurte men svaret fikk jeg ikke helt med meg. Men det skal iallefall være positivt,såpass mye skjønte jeg..:-)) Ikke helt greit å få med seg alt på uttaksdagen når man er medisinert..hehe Og glemte å spørre mer om det,rett og slett.

Hvor holder du til hen? Er hos Hausken vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...