Gå til innhold

Nå fikk jeg hetta her...

Anbefalte innlegg

Viholder å å pusse opp stuen i forbindelse med salg. Vi må selge å kjøpe større bolig;)

Men vi har brukt vanli maling og ikke sens, nå når jeg måtte ha mer maling kjøpte jeg selvfølgelig sens. Jeg har ikke stått for hovedmalingen, men malt litt lister og sånn. Har jo luftet godt underveis hele tiden.

er det noen som har noen erfaringer i forbindelse med dette? HJELP!! Fikk litt hetta her nå:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139872029-n%C3%A5-fikk-jeg-hetta-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det ikke er så falig som alle sier, det er sefølgelig ikke så kjempe bra å stå og puste inn malingsluft, det er det jo aldri bra. Sens er det beste om det er noen flere som skal male, men å male med vanlig maling er ikke like falig som alle sier, søstra mi mala både vegger, tak og barne seng når hun var gravid med vanlig malig, å dattra hennes er nå 4 å frisk og rask=)

Tuusen takk! dette lettet veldig! malte til morgen idag, men gikk en lang tur etterpå å var borte i flere timer!! Så håper det går fint! Står på boksen at det er begrenset/lavt innhold av farlige gasser..... Hvor langt var søstra di på vei når hun malte? lurer på om det er værst den første tiden eller på slutten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...