Gå til innhold

Virker ikke som minsta liker den nye vogna :o(

Anbefalte innlegg

Men JEG digger den nye OTH vogna vår, fantastisk god å trille!!! Er jo en drøm å gå på tur! Men det virker som minsta ikke sitter rett nok, for hun prøver hele tiden å dra seg fremover, eller strekker hodet frem for å se bedre. Hvorfor i alle dager kunne det ikke vært full sittestilling da? Arg... Hun får bare se å skifte mening hehe :o)

Fortsetter under...

Må si meg enig med Wilma jeg. Synes den er rettere i ryggen enn både brio og teutonia vognen vår. Dytt ryggen helt fram og stram så mye du klarer. Da skal ryggen bli helt rett!

Om du ikke har bumber bar kan det anbefales på det varmeste! Brukt det hele tiden, og om du bare fester selene nede så kan barnet sitte ganske fritt =)

Annonse

Tusen takk for svar!

Føler jeg har strammet dem helt opp, men skal se i morra om ikke det går an å stramme mer! Hadde vært supert, for jeg elsker vogna, den er virkelig fantastisk, den beste av alle vognene jeg har hatt!

Har kjøpt vogna ny nå nettopp... (til deg som lurte) :o)

HI

Kjøp sportsvognstanga og bruk trepunkts sele i stedet for fem så blir det mer bevegelsesfrihet for barnet samtidig som det sitter trygt. Enig med deg at vinkelen kunne vært rettere, men sønnen min reagerer ikke på det, er nok en vanesak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...