Gå til innhold

Billig vogn/barneutstyr

Anbefalte innlegg

Har en Simo Duo o8,som er veldig lite brukt.Pga sykdommen min. (ska operere beina,derfor har jeg kun brukt den 3-4mnd.). Den er lettere å trille,håntak kan justeres,lettere understell.Vogna er dypere og lenger.Dermed kan mann bruke den lenger enn vanligfeks 7-8mnd ,voksiposen passer perfet til,da vogna er dypere som sagt..Bagvogna kan knipses av,slik at mann kan bære inn babyen,hvis han sovner ute f eks..

Jeg betalte 8000kr,har kvittering liggende..

Selges med voksipose(verdi 1900)

baby bjørn bæresele (Verdi 990)

Bærbar stol,som kan settes på bordet..(600 kr)

Hvit sprinkel seng ....

Alt selges samlet for 2500.

Første mann til mølla.

Bilder kan sendes

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139871842-billig-vognbarneutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bor i Surnadal.Ca 2 timer til Trondheim herifra.Selges også billig for at det er en bitte liten rift i kalasjen(ble det da jeg sendte den til ei dame,som aldri henta vogna,så det var surt ...)Men syntes nesten ikke.. Jeg klarer vel å sy den,men er ikke flink så jeg holder opp..hehe.. ;)Er ikke hull,men lite rift..

Men alt de andre utstyret er i orden ja..

Evt:

Hvis jeg betaler noen 30 kr,(det det koster å legge ut annonsen) vil noen hjelpe meg med det??Får det ikke til jeg...

Vogna ligger på posten,da hun som skulle kjøpe den aldri henta den.... Og der fikk den en liten rift å,med posten i transport...Så det var meget sure greier ,men men...

(har ikke lappen,men ska prøve å få den ut idag..)

Tusen hjertlig takk for all hjelp...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...