Gå til innhold

HJELP, GUTTEN MIN SKAL I BARNHAGE 1 APRIL

Anbefalte innlegg

noen tips om hva jeg burde kjøpe inn av klær , div??? begynner 1 april... har en splitter ny simo vogn som ikke jeg har så lyst å sende med i barnehagen, hører at di ikke blir behandlet så pent,, noen tips til vogn som er fin å bruke i b.hagen-- tenkte å kjøpe brukt.. noe som kunne bli stående.

Fortsetter under...

Du burde ha liggende:

1 parkdress

1 par cherrox (gummistøvler når det blir mildere ute)

1 sett fleece (enten dress eller jakke+bukse)

2 joggebukser

2 gensere

2 truser

2 par sokker

2 ull sett

2 tskjorter (pleier å ha under genseren jeg..men man må jo ikke)

1 regnsett

Lue

Votter

Hals

matboks

drikkeflaske

krem (vi bruker aderma..kjempefin)

Ja..var det jeg kunne komme på

der eg jobber og ungene mine også går, sover dem inne i senger. om foreldrene ønsker det kan dem få sove ute og. vi har noen vogner. men vi behandler jo ikke vognene dårlig. vi triller jo bare rundt på dem liksom...

vet ikke hvor gammel barnet ditt er, men eg anbefaler mye mer å bruke goretex sko i stede for "cherroxer" (dårlig på å stave ja...)vi har ecco og dem er mye bedre på foten... eldste har brukt det alltid.aldri hatt støøvler på vinteren....

regntøy og utedress må du ha.ev en dress som er vanntett. det har eg til mine (reima) da slipper dem regntøy på vinteren

Annonse

Siden han er så liten vil jeg heller anbefale et par sånne regnsokker... Reima har vet jeg, men er sikkert andre merker også... de brukte min sønn i den tiden han krabbet rundt før han begynte å gå... for sko eller gummistøvler ble bare i veien!

Spør i bhg om du skal ha med morsmelkerstatning og grøt hvis han bruker det.. kanskje også flasker hvis han fremdeles trenger det... kan være at de har det, men ikke alle som har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...