WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Er i uke 30 og har vokst ut av en del av klærne. 2. og siste barn så jeg kommer ikke til å bruke de igjen. de fleste vennene mine er ferdig med barn, eller har en annen str. Men å legge de i en UFF container er vel ikke så veldig smart? Syns jeg ser ei lita mørk dame i afrika med mamma buksa mi på seg. hehe:)
wireless wife Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Du kan sende dem til meg!!! Jeg skal ha minst to barn til, og har ikke så mye mammaklær. :-D Jeg kan betale porto.
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Vel, det er da gravide i Afrika også? De får sikkert ikke mye mammaklær i de cantainerne heller, så det hadde nok vært fint. Evt gi dem til Fretex, så kan de selge dem til noen som ikke har råd til å kjøpe nytt, eller bare liker gjenbruk
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg kommer til å forhøre meg blant venner først, og så sendes de sikkert til fretex.... Hvis det er mye fine klær, som ikke er så alt for slitt, så kan man jo vurdere å legge dem ut på FINN. F.eks så kan du selge alt for en tusenlapp.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har kjopt mammaklaer paa fretex, lever tid du hvis du ikke har noe i mot organisasjonen. Eller heng opp en lapp. Det er sikkert noen som gjerne vil ha det (og dessuten blir jo damer i afrika gravide de ogsaa).
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2009 Hehe, ja jeg veit jo de har gravide i afrika også, jeg bare fikk et litt festlig bilde i hodet. Hmm.. Fretex ja.. det var lurt. Beklager du oppå der som ville ha dem, men jeg tror jeg velger å gi dem til Fretex jeg. Håper det går bra:) Liker å gi til gode formål, og du er sikkert et godt formål, men da blir det sånn. Takk
power puff Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Når du legger de i sånn boks, så blir klærne solgt på fretex og pengene går til gode formål i afrika osv... Så gjør en god gjerning og legg de i en sånn fretex eller uff boks!
erteposen + 4 Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Fretex tar jo imot mammaklær. Jeg gav en del til et krisesenter for kvinner. Der kommer mange gravide inn, og mange har fått med seg lite klær. Flyktningmottak trenger også ofte den typer klær. UFF sorterer jo klær, og merker man de med mammaklær finner de veien frem til noen som trenger det.
3snuppeliner Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Det er egne sider for mammaklær på FINN=:-)
Gjest mphs Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Jeg la mine i en uff kontainer. Kan sikkert brukes til noe tenkte jeg og passer de ikke er det mange som er flinke til å sy de om.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Fretex da? Og uansett så kommer afrikanske gravide damer i alle størrelser og fasonger, og de trenger mammaklær de også. Ikke kast det i hvertfall, det er jo helt bortkastet!
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Fretex ! Loppemarkedene er ute etter varer også i disse tider. Ring og de henter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå