WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Vi har ett eneste navnforslag, og det er Ludvik. Er favoritten, men føler jeg må ha et alternativ i tilfelle det viser seg at det ikke er en "Ludvik" likevel. Har dere noen gode forslag ti hva som passer med Mathea? Og ja, det blir gutt :)
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Mathea og Ludvik syns jeg passer kjempebra sammen ;-) Mathea og Amund Mathea og Asmund Mathea og Alfred Mathea og Halldor Mathea og Torvald
prebs Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja, jeg synes Ludvik passer bra og er kjempefint. Jeg ville skrevet Ludvig da. Ellers synes jeg Oscar og Peder passer bra.
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Ludvig/Ludvik er koselig :-) Mathea og Jacob Mathea og Emilian Mathea og Emrik
MirandaC Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Luvdik passer bra :-) Nicholai Nicholas Nathaniel Jonathan Maximilian Leon Milo Noah Filip - syns denne passer veldig godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå