St.Sunniva Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 og når jeg tok de opp nå så har jo posen tatt inn vann!!! (de lå i oppvaskkummen). Da blir det vel ikke noen middag da.........iallefall ikke det jeg hadde tenkt.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Eh.? Hvorfor kan du ikke bruke maten selv om den har blitt våt?
*1+1=2 små* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 hehe tenkte det samme du må forresten også være klar over at når de smelter så omdannes is til vann:P
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 det har skjedd her noen ganger også men jeg tilbereder maten som vanlig og det pleier å gå helt problemfritt
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Det er da ikke noe problem ... scampi har jo levd hele livet i vann, så de tar jo ikke skade av det ;-) Kylling tåler også vann, det kan jo f.eks greit kokes i suppe o.l. Så tørk maten på tørkepapir og lag det du hadde tenkt å lage :-)
St.Sunniva Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Hehe...var ikke vannet jeg tenkte på, for det blir jo alltids litt vann...men halve posen med scampi var fyllt med vann som da kom fra vaskekommen, så jeg tenkte mest på bakterier jeg :-)
wireless wife Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Det går nok bra skal du se. Husk at det er over en million bakterier på en nyvaket hånd... Du skal jo uansett koke/steke det. Bakteriene dør da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå