Litt for mye Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Skal gifte meg og leter etter en dyktig fotograf. Har finni mange i Oslo som jeg liker,men det blir for dyrt å ha de til å reise dit jeg skal.
Koseklompen Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Klingvall i Hamar, er en bra fotograf. Når jeg gikk på hudpleien, så samarbeidet klassa mi med Klingvall, og det var kjempegøy. Vi stod for make-up (fantasi make-up) og han bidro med bilder og kreative vinkler Han er flink og kreativ. Har sett noen av bryllupsbildene han har tatt og de var fiiine Arnfinn Johnsen (?) er også god.
Gurine Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Vi har brukt Holland foto når vi har tatt ett-års bilder av barna våre, da er han knallflink!!! Hvordan han er til bryllupsfotografering vet jeg ikke, men da er han vel kanskje flink med det også?
Litt for mye Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Takk for tips! Skal sjekke de ut.
*novemberbebbis* Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 jens haugen hamar, meeeget dyktig. tar ekte og helt fantastiske bilder. Han fulgte brullypet til ei venninne, og makan til unike bilder har jeg aldr sett..helt fantastisk! Han har bred kunnskap foto og driver og med store prosjekter og reklame - og ikke bare i Norge. Anbefalles på det sterkeste. Vet ikke hvor mye de gav for han den dagen, men koster nok litt, men det gjør vel alle.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 >Eneste jeg veit om i elverum er westjordet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå