Gå til innhold

Nå har jeg meldt meg på Libra kurs.

Anbefalte innlegg

Kjempe inspirerende å møte andre som har samme mål som meg. Målet er å få opp forbrenningen og få overkudd og energi og i tillegg gå ned i vekt. Dette er et konsept som passer for alleom man er gravid,ammende, har diabetes o.s.v. Konseptet går ut på å spise velbalanserte måltider 5 ganger daglig for å holde en jevn forbrenning.4 brødmåltid (en skive med proteinrikt pålegg,ubegrenset med grønnsaker og en moderat porsjon vanlig middag. I tillegg skal vi før ALLe måltid spise fiberbrød eller en sje knust fiber i f.eks litt youghurt og drikke et stort glass vann. Måltidene fordeles med 3-4 timers mellomrom.Mellom måltidene skal man ikke spise noe(ikke en gang en gullerot). Men saken er at det blir unødvendig. Nå har jeg fullgt konseptet il punkt og prikke og kan si at jeg ikke et minutt har følt noe som helst søtsug eller sult.Jeg er en godtegris av dimensjoner bare så det er sagt. Kan virkelig anbefale å legge om kostholdet sitt slik jeg har gjordt. Spennende å komme på møte på tirsdag å se om jeg har gått ned noe. Har og planer om å være mer i aktivitet for å få en enda høyere forbrenning. Wish me luck

Fortsetter under...

Lykke til, jeg har også hatt Libra kurs, det beste med kurset er at ikke noe er nei mat, kun i moderate mengder og at jeg lærte å planlegge utskjeielsene mine. Husk at er du i rundkjøringen så trenger du ikke ta mange runder før du kjører ut til høyre:-)

Det er også lurt å ta kurs nr to så du får stabilisert vekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...