Gå til innhold

Hvilken type vogn egner seg til syden/reise??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den bør ha store gode hjul siden fortauene ofte er dårlige.

Den bør ha liggestilling siden barnet tilbringer ganske mye tid i en vogn på ferie.

Den bør ha stor kalesj som skjermer godt for sola.

Jeg har derfor alltid tatt med hovedvogna og kunne ikke falt meg inn å gjøre noe annet.

Da henholdsvis TFK og Bugaboo.

Jeg har vært mye på reise med tre barn og ville absolutt ikke tatt med hovedvogna. Det er mye inn og ut av buss, taxi etc og vogna går opp ned i ett sett. innmari upraktisk med en bugaboo som består av to deler! Veldig greit med en vogn du kan ta i en den ene hånda og som slås opp og med på nulltid. til en på 8 mnd er det viktig at du har en med full liggestilling. Jeg ville sjekket ut peg perego pliko eller maclaren techno. Ikke kjøp bee, den er veldig god å trille, men har et sete som ikke funker helt syns jeg. Den levde ikke lenge her i huset.

Pilkoen ar myk og polstret og har en kalesje som demper godt for solen. Den har i tillegg sporstvognstang og god handlekurv under. Den er litt tygre enn hovedkonkurrenten, en maclaren techno. Technoen mangler polstring og sportsvognstang men er til gjengjeld utrolig god å trille og er mye lettere å ta den under armen.

Annonse

Har en Maclaren techno xt 2008 modell, som jeg straks skal legge ut på FINN. Den ble brukt ca 14 dg i syden i fjor. Kjøpt ny i fjor sommer med tanke på sydenferien. Har original reisebag, regntrekk og handlenett til.

Grå med blått putesett.

Var helt super å bruke i syden. Reisebagen var uunnværlig. Lillemann på 10 mnd satt i den til vi kom ut til flyet. Da pakket vi den sammen og la den utenfor flyet, slik at de fikk tatt den med inn i baggasjerommet. SUPERT!!

Vognen var knallgod med full liggestilling. Kallesje som vippes slik at den skjermet for sol. I det hele tatt en kjempevogn. Ble desverre ikke brukt mere, da vi har andre vogner hjemme som brukes (Mountain buggy). Oppbevart inne hele tiden. Skulle ha solgt den lenge nå, men har ikke fått tid til å legge den ut for salg på Finn.

Send PM om noen er interesserte....

Hm..., Jeg har tenkt til å ta med sportsvogn til Kypros når vi skal dit, og da er snuppa 9,5 mnd. Grunnen til jeg har tenkt å ta med det er at den er god å trille, god å sove i, stor og god kalosje. Kanskje burde jeg kjøpt en peg perego pilko? LEser så masse bra om denne på disse sidene.. ARGH, nå kjenner jeg frustrasjonen boble igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...