WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hva liker dere best fra disse produktene? Fra First Price liker vi: Grill/kjøtt og wiener pølsene Mais Saft Sweat and sour saus Håndsåpe Baguetter ( de er best! Blir så crispy! Hvitløksbaguetter Taco produkter (saltpølsa på jobben, men foretrekker Jubelsalami:) Smør gååår greit, men litt hardt) de jeg har DÅRLIG erfaring med, er: Leverposteien Osten(revet og stor, det er visst bare laget av palmeolje) Kokt skinke (selv om det skal være laget på Skjeggerød..) Brødet (fælt!) Kommer ikke på noe mer i farta, men tror jeg bruker flere FP produkter enn det jeg har nevnt.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 jeg har blitt veldig fan av coop extra sin kyllingfilet. kjøpte for første gang for ikke så lenge siden. stekte de i ovnen istedenfor på pannen. og det er den saftigste herligste kyllingen jeg har smakt. bedre enn prior sin, selv om jeg har laget prior sin på nøyaktig samme måte
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja, kyllingfilet glemte jeg å skrive opp Men den til first price kjøper vi da. Har ikke prøvd coop sin, men tror det er samme pris Og FP kattemat ( nå har den gått opp 2 kr, så kjøper heller den på Rema)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå