Gå til innhold

Hmmm er det her jeg hører til nå da elller?

tonebf

Anbefalte innlegg

Skulle vært gravid i 8uke nå... Men har tydeligvis mistet :(

Var på sykehuset for UL nå og det har nok stoppet og utvilke seg... Eløler så var jeg veldig kort på vei men det kan ikke stemme :(

Uff sitter med en vond følelse inni meg....

Tok en blodprøve i dag og en til om 2 dager, så UL igjen om en uke...

Noen som har vært borti dette og har blitt mamma?

Fortsetter under...

Oj - vet ikke helt hva jeg skal si... Har ingen erfaring selv med at det har gått bra.

Jeg var gravid i uke 12 og skulle inn til en UL for å se om jeg hadde tvillinger eller ikke pga stor mage, samt masse svangerskapssymptomer. Det ble bekreftet tvillinger, men ut fra målingene døde de i uke 6, fostersekkene, morkake og livmoren hadde vokst som normalt - kroppen min fattet ikke at noe var galt. Jeg hadde ingen smerter og ingen blødninger.

Legene kalte det MA (missed abortion) og BO (blighted ovum). BO dvs at svangerskapssymptomene er tilstede, men ingen foster/dødt foster. Det var ett sjokk - måtte inn å få utskraping 2 dager etter UL.

Ønsker deg lykke, lykke til - håper det går bra med deg - det er veldig tøft å miste enten man er 8 uker eller 18 uker. Ønsker deg virkelig lykke til =)

Klems fra

det er i grunnen litt vanskelig å si.. om du er litt kortere på vei, så kan du ha et "umodent" foster, dvs at h*n bare har utviklet seg litt sakte, men tar det igjen i et hopp om en uke eller to..

jeg håper du får gode nyheter, og ikke må gå sånn i uvisse i lange tider!

jeg fikk beskjed om at jeg antagelig hadde mistet etter tidlig ultralyd(etter blødninger) med min lille prinsesse. men inne til ny ul ti dager senere så var det liv, -og jeg følte meg helt nygravert. hehe.

så en kan være heldig og en kan ikke være det. er desverre vanskelig å si over nett, men ejg krysser fingrene for deg! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...