Gå til innhold

Sea band fungerer bra, men etpar spørsmål likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt sea band for å unngå kvalme tre-fire dager, og det funker bra, har blitt mye bedre, så det anbefales. Jeg vil likevel bare høre om andre som har brukt det, og om dere på noen måter har hatt ubehag ved bruk. Jeg har hatt en ganske intens hodepine i to dager nå, noen som har erfaring med det ved bruk av sea band? Jeg tror ikke det er det som gjør det, vil bare sjekke. Jeg går med det hele døgnet, noen som har hørt at det ikke er bra? Uansett, jeg anbefaler det absolutt mot kvalme, er sikker på at det hjalp meg til å bli normaltfungerende igjen:-)

Skrevet

Hei,

Jeg kjøpte meg det i går. og det funker! er helt i hundre etter to uker med kvalme og oppkast. det eneste ubehage jeg har hatt er at armbåndene er litt stramme og at klumpen som skal inn i nerven lager dype spør. prøvde å ta de av i natt og da kom kvalmen tilbake med en gang så tok de raskt på igjen=)

Skrevet

Dytter dette litt, har lyst å vite hva folk synes om sea band...

Skrevet

Funker ikke på meg desverre.

Skrevet

har kjøpt meg i dag...men funker ikke foreløbig virker det som :( men har bare hatt de på i 1 time da... Har det hjulpet umiddelbart på dere??? Er det fortsatt håp for meg?hehe...

Skrevet

Bruker de, veit ikke helt om de funker eller ikke.. Er fortsatt små kvalm, men jeg bruker de ikke hele dagen, pga jeg ikke vil folk skal se det ennu:)

men hvordan veit en når de sitter riktig på?

Skrevet

Jeg syns Sea bands er helt merkelig bra :) Kvalmen blir borte med en gang! Er det innbildning tenker jeg! Hehe, kanskje man ønsker at kvalmen skal gå bort så mye at man bare innbiller seg at det funker. Hva det nå enn er, om akupunktur virker eller om det er noe annet aner jeg ikke, men kvalmen blir nå borte.

Det eneste som plager litt er når "knappene" gnaaaager seg inni håndleddet :c/ Men det får man tåle. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...