Gå til innhold

7,5 kg på 3 mnd kontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke hun veldig veldig stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er hun da? Det virker som om du har ei stor jente :)

Skrevet

Begge jentene mine var 6,3 kg da de var 3 mnd. Vil ikke si hun er "veldig veldig stor" lille Bie, men litt større enn mange. Hun er helt sikkert kjempegod! :o)

Skrevet

Tror nok min lille pjert kommer til å bli noe slikt også, vi skal på kontroll på mandag. Han var 5450 på 6ukers-kontrollen, og det føles som han har vokst ENORMT siden det! :D

Skrevet

hun er 63 cm nå...er ei skikkelig kosejente ja:o). Men ganske tung å bære på..hehe

Skrevet

Snuppa mi var 65 cm og 7,2 kg på 3mnd-kontrollen.

Stor jente ja, men helsesøster sa nå ikke mer enn at hun er "stor og fin".

Jeg vet forresten om en gutt som var nesten 9 kg på 3mnd-kontrollen.

Det er stort det :)

Skrevet

Jenta mi var 7540 g på 3 mnd kontrollen, og 64 cm. jeg syns hun var så mye større enn de andre på samme alder på barselsgruppen, men det jevner seg nok ut etterhvert. De vokser jo mest de første mnd. Var på 5 mnd kontroll i går, da var hun 67 cmog 8990 g Fortsatt den største babyen, men det begynner å flate litt ut.

Skrevet

Måtte sjekke vektstatusen her i gården når jeg så innlegget ditt.

Jenta vår veide 8030 gram på 3-mndskontrollen og var 63 cm. Godt å se at det flere gode og tjukke bebiser der ute!

Skal på 5-mndskontrollen på mandag og her hjemme på vekta ser det ut til at hun veier nærmere 10 kilo (som er nesten tre kilo mer enn nestemann i barselgruppa).

Tungt å bære ja - men veldig godt å ta i! =) Kos deg med jenta di!

Skrevet

Snuppelure har vært på 6mnds i dag (er 6,5 mnd) . Hun veier 7370g og er 68,5. En litt lang og slank type.

Skrevet

Gutten min var 62 cm og 7350 gr på 3 mnd kontr. Ja, han er ganske stor men slett ikke for stor, bare superdeilig! .-) Storebroren var 1,5 kg mindre på samme tid, og like lang :-)

Skrevet

Jeg skal ned og veie lillemor til uka, det gleder jeg meg til :)

Vi har også ei "stor" jente, mener hun var 67.5 cm og veide 7.590 kg på 4 mnd kontrollen.Tror jeg.... :) Eller var det 7.950 kg....? hehe, uansett :)

Hun passer allerede i str 80 på enkelte bodyer, så hun er lang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...