surremus Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg syns det blir litt for pussig om dette kun skal være tilfeldig, nå som det har skjedd fem av fem netter... Lillemor nektet etterhvert å ta tran - who can blame her- så vi fant ut at da gir vi henne heller D-vit dråper! Fulgte anvisning på pakken, 5 dråper frem til barnet er 2 år. Åkey, dryppet dråpene oppi Colletten og vi var fornøyd over at vi gjør slik "rett er"... Fytti katten.... Dette gjorde vi i tre netter på rad og i alle tre nettene sov hun så urolig... Våknet ørten ganger, klaget og var veldig utilapss. Og dette er ei frøken som ellers sover hele natten gjennom! Så vi droppet D-vitaminene... Frem til nå, for nå ville jeg prøve igjen. To dager på rad har hun nå fått D-vit i melken sin igjen, men denne gangen reduserte jeg antall dråper til 2 - det kunne jo hende det hjalp... Men den gang ei... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har våknet av henne de siste to nettene, hvor hun smågråter og er urolig. Nå skal det nevnes at hun fikk 5 mnd vaksinen på tirsdag, den kan selvfølgelig påvirke henne veldig.. Men, still... Det er jo litt påfallende? Har noen vært borti lignende? Kan det være at den mengden D-vit som hun får i seg av Colletten holder? Blir det for mye med dråper i tillegg..
temine Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Har aldri hørt om bivirkninger av d-vitamin, er jo bare vitaminer og kokosolje i de dråpene. Og den mengden de får er jo så liten så liten, derfor har jeg store vansker med å tro det skal ha noe med saken å gjøre, men kan jo ikke være bombastisk og si at det ikke har det heller altså Prøv å gi henne dråpene på skje eller drypp dirkete i munnen hver morgen istedenfor kveld/natt, og se om det går bedre da. Det er desverre ikke nok d-vit i mme, og i mm er det heller ikke. Derfor det er så viktig å gi:)
surremus Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Ved andre forsøk fikk hun det på formiddagen, uten at det utgjorde noen forskjell.. Jeg syns også det er litt pussig om det skulle være pga D-vit... Men likevel?
temine Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Om det er noe med dråpene hun reagerer på, burde jo reaksjonen kommet før natta når hun får de på formiddagen?! Nei, syns det høres rart ut. Håper noen andre har bedre svar til deg enn hva jeg har;)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Tviler.. Er nok vaksinen.. Eller noe annet på gang.Kanskje tenner?
surremus Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Mulig det kan være tenner, men det kommer bare når hun skal sove... Tulla mi gråter så godt som aldri, så når hun først gir lyd fra seg så blir man så veldig obs på det... Og sist var ikke i sammenheng med forrige vaksine, selvom det så klart kan være en sammenheng nå.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Kan jo være at på dagen bruker hun ting til å hjelpe til kløen i munnen.Men på kvelden natta i senga har hun ingenting ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå