Gå til innhold

Presses til abort

Mettisen

Anbefalte innlegg

Heihei.Jeg er i en lignende situasjon som deg.Har 2 barn me en mann som ikke har kontakt me barna,like greit spør du meg.For 2 år siden traff jeg mannen i mitt liv og han tok godt imot begge barna og behandler de som sine egne!De elsker han og vi har det veldig fint alle 4..

Så ble jeg gravid når vi hadde vært sammen mindre enn 1 år.han ville eg sku ta abort,var usikker men ble enig me han tilslutt.Det var helt forferdelig.han bodde ikke i samme by som meg pga skolen så jeg gikk igjennom det helt aliene og kunne kun snakke me han på tlf og msn.

Nå er jeg blitt gravid igjen.vi har vært sammen 2 år,bodd sammen 1 år og ting går egentlig ganske bra mellom oss.Krangler i ny og ne men sånn er det vel me alle!

Han vil at jeg skal ta abort denne gangen å fordi han ikke er klar og fordi det blir for mye me 3 barn.

Jeg er helt imot det.Har veldig lyst på dette barnet.Kjenner på kroppen min at jeg er gravid,og vil ikke ta det vekk..

Er blitt så glad i den lille selvom jeg bare er 6 uker på vei!

Skal til legen imorgen-vet ikke hva jeg skal gjøre

Beholder jeg barnet mister jeg mitt livs kjærlighet og barna mister en god pappa,tar eg abort blir eg garantert kjempedeprimert ford jeg ikke vil dette...det er tvang!

Det er ikke alltid godt å vite hva en gjør i disse situasjoner.blir vel til at jeg tar abort fordi jeg vil begholde det vi har,men dette blir en tøff tid for meg!Hva ville folk gjort i en sånn situasjon?

Fortsetter under...

ER i lignende situasjon som jeg har nevt tidligere her..jeg sitter på jobb og leser litt innlegg siden jeg er veldig i stuss om hva jeg skal gjøre..begynte grine når jeg leste hva du skrev om at han var ett helt annet menneske nå-ser for meg at min samboer også ville vært sånn,men vet ikke om jeg tørr å bli aleine mamma igjen vis det ikke går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...