Gå til innhold

noen som skal kjøpe seg bugaboo på tilbud idag??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan jo miste rettigheten til å selge de vognene om man har de på tilbud (produsentens policy, og det er det noen i Barnas Hus-kjeden som har fortalt meg), så lurer på hvordan de kan ha tilbud i det hele tatt, jeg...

Annonse

Jeg har en quinny-vogn der ungen heller ikke kan ligge rett, men hun sover faktisk bedre i den enn i hovedvognen der hun ligger rett... Så jeg tror ikke barna har noe imot slike vogner. Synes bogaboo er veldig stilig, jeg. Kunne godt hatt en slik.

Snuppa mi fikk prøve buggisen for første gang i dag(sportsdelen) og jeg kunne se hun koste seg og satt/lå godt så d er nok ikke synd på henne fordi hun ikke ligger helt i vater nei! Ryggen er jo ikke bøyd og d er d som er viktig! Pluss at hun sitter veldig bra i den da rompa ikke sklir fremover så d blir knekk nederst på ryggen som d ofte gjør i "setevogner"(f.eks emmaljunga, simo ol.) for d er nok verre for ryggen!

D er ihvertfall min erfaring;o) Jeg har akkurat kjøpt en brukt til 4000 (m/litt utstyr, uten bagdel) så d var jo typisk d skulle bli tilbud da...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...