Gå til innhold

blør fortsatt er 5 fullgåtte uker idag, vært på legekontoret...

Anbefalte innlegg

og der snakket jeg med hun i resepsjonen, hun sa at legen ikke kom før i 13tiden idag! Men hun mente at siden jeg ikke er så langt på vei,er det ikke mye å gjøre, jeg nevnte å ta hcg-prøve, hun sa det får bli opp til legen, men at han kommer til å ringe meg og sikkert sykemelde meg i 1 uke, så skal jeg ta ting helt med ro og se det an....

Jobber i en barnehage til vanlig og ingen der visste om graviditeten denne gangen, jeg mistet i SA i januar og da var jeg 8+1 og de visste det.. hadde så god følelse denne gangen,så ville holde det hemmelig...men sendte melding til sjefen og sa det idag da..

det er jo ikke helt sikkert at jeg mister nå, men håpet er ikke særlig stort lenger..for å blø friskt blod i flere bind tar jeg heller som et dårlig tegn! Det begynte med blodspor i trusen igår ettermiddag...

En annen ting hun på legekontoret sa var at siden jeg har vært igjennom det før så er de raske med å henvise videre...men vet ikke helt hva hun mener med det. Jeg trodde at siden jeg har ei datter på 19mnd at uflakskvoten min var oppbrukt for denne gang... Hun på 19mnd er med mannen min også, så samme mann alle graviditetene..

vel, skal legge meg i sengen og ta det helt med ro nå (laptop i sengen!). Veldig lei meg nå, ikke fikk jeg bli værende i septemberklubben og nå kanskje heller ikke i novemberklubben.... Åh:(

Håper på masse svar! takk jenter...

Fortsetter under...

jeg hater blodprøver, men ville jo ta hcg-prøve for å se om det er noe håp, jeg blør enda... heldigvis var det tanten til mannen min som tok blodprøven og hun skal ta den neste (som skal taes på mandag) og så sender hun oss en sms når resultatet foreligger.

Jeg skal i utgangspunktet være 5+1 idag, så det er ikke særlig langt på vei, men mistet jo i januar i 8+1 og hadde så lyst å være gravid nå!!

Har det gått skeis nå så skal jeg jammen meg be fastlegen henvise meg videre til en gynekolog med peiling! (send meg gjerne en pm hvis du vet om en i Stavanger-området).

mvh

Det er ikke noe gøy å gå å vente sånn på prøver, Håper alt er bra og at det er bare en kraftig blødning. Hender jo det også!=) Hold oss oppdatert hvertfall så vi vet hvordan det går med deg. Lykke til=D

Hei igjen.. det gikk dessverre galt for andre gang i år! Skjønner bare ikke at jeg må være så max uheldig.. har jo klart å få ei nydelig datter fra før da (heldigvis, trøster meg med det!).

Så nå får vi heller satse på en 2010-baby...

lykke til alle sammen!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...