Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på...bruker alle her inne fortsatt babycall, eller har noen sluttet med det. Isåfall, når sluttet dere med det+

Jeg spør for jeg var på besøk hos noen med voksne barn, og da jeg sa at vi fortsatt brukte babycallen sa de at, gjør dere det fortsatt? Er det ikke på tide å slutte med det? Vel, jeg ble egentlig tatt litt på senga, har liksom ikke vurdert å slutte med den, for jeg vil jo gjerne være der om hun begynner å gråte. Joda, gråter/skriker hun høyt nok, så kommer vi nok til å høre det uansett, men jeg synes det er fint å være der før det blir så "ille". Deres poeng var at vi nå hører det også hver gang hun snur seg eller hoster, noe som unødvendig forstyrrer vår søvn, noe som forsåvidt er riktig...

Vel, derfor lurte jeg litt på hva dere andre gjør/har gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker babycall når han har lagt seg siden han sover i andre etasje og vi er nede. Han våkner innimellom og hører ikke det så godt nede.

Men på natten bruker vi det ikke, siden han ligger vegg i vegg med oss, og har ikke noe behov for å bli vekt av hans minste kny.. noe jeg forsåvidt gjør uansett siden jeg er så var)

Om man bruker babycall kommer vel ann på situasjonen man er i, om barnerommet ligger et stykke unna foreldresoverommet etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...