Gå til innhold

Noen som har fått svar på bhg plass i bydel Grorud? Evt når brevene sendes ut?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

de har det samme på ammerudkollen også,det blir spennende!!men er utrolig spent på de ansatte der,er jo så viktig med gode voksenpersoner:)snuppa har gått i en liten bhg frem til nå,uten alle disse fancy rommene,men det er en helt fantastisk bhg likevel,og det er jo pga de flotte menneskene som jobber der:)

Snuppa mi har kommet inn i Ammerudlia fra August,men jeg har hørt at det ikke er sikkert at den nye barnehagen blir ferdig:( Blir nok brakke en liten stund da.... Men den nye barnehagen blir fantastisk da: )

Ja størstegutten min har vært i brakkene nesten i to år..så vi gleder oss til den er på plass..men ting tar tid ja..Har vært oppe å tittet på bhg, og det ser bra ut. De skulle vært ferdig nå ja..men håper de har den klar til august..er jo enda noen måneder til :) gammel er jenta di anonym 13:29?

Mamma26: Jenta mi ble ett år i Mars.

De ansatte i bhg sier byggingen er stoppet en periode,derfor tviler de på at den blir ferdig innen August. Ser ikke ut som det er mye igjen da,så det går vel fort når de får begynt igjen tenker jeg:)

Fantastisk blir den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...