Gå til innhold

Grinete etter 3 mnds vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det derfor hun er litt sutrete?? Og er skikkelig fangban også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi var super sutrete i over en uke etter 3 mnds vaksinen. Hadde søvn problemer, spiste dårlig osv.. Men ingen feber da..

Tror nok det er ganske vanlig at de blir sutrete, det gjør sikkert litt vondt på stikkstedet.

*gruer meg til 5 mnds vaksinen som snart skal gjennomgås*

Skrevet

Snuppa mi var supergrinete og skullebare sitte på fanget etter hun fikk vaksinen.

Hun fikk litt feber også, men dagen etter var hun som før :)

Skrevet

lillegutt her var grinete etter tri mnd vaksinen. Krevde litt mer oppmerksomhet i løpet av dagen og sov mer urolig enn han pleier om natta.

Vi tok 5mnd vaksinen igår og det samme skjedde denne gang. Mye enklere å legge om kvelden enn sist men samme oppførsel på dagen og sov mer urolig om natta.

Litt feber hadde vi samme dag/ natt begge gangene var men over til morgenen:) Og ikke så høy at vi trengte paracet.

Forrige gang varte det nesten ei uke....Gleder meg til over helga for å si det slik:)

Skrevet

Vår lillegutt var også grinete samme dag han tok 3 mnd-vaksinen.. Han grøt, suttret, pattet melk, lå i fanget vårt, sov, suttret, gråt osv om en andre. På kvelden fikk han litt feber og vi tok i bruk paracetn vi fikk fra hs. Han sov heldigvis like godt på natta og var tilbake til seg selv dagen etter :)

Skal å ta 5 mnd-vaksinen på tirsdag, så gruer litt for det nå når jeg så hvordan han ble etter den første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...