Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Er det derfor hun er litt sutrete?? Og er skikkelig fangban også.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Tulla mi var super sutrete i over en uke etter 3 mnds vaksinen. Hadde søvn problemer, spiste dårlig osv.. Men ingen feber da.. Tror nok det er ganske vanlig at de blir sutrete, det gjør sikkert litt vondt på stikkstedet. *gruer meg til 5 mnds vaksinen som snart skal gjennomgås*
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Snuppa mi var supergrinete og skullebare sitte på fanget etter hun fikk vaksinen. Hun fikk litt feber også, men dagen etter var hun som før
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 lillegutt her var grinete etter tri mnd vaksinen. Krevde litt mer oppmerksomhet i løpet av dagen og sov mer urolig enn han pleier om natta. Vi tok 5mnd vaksinen igår og det samme skjedde denne gang. Mye enklere å legge om kvelden enn sist men samme oppførsel på dagen og sov mer urolig om natta. Litt feber hadde vi samme dag/ natt begge gangene var men over til morgenen:) Og ikke så høy at vi trengte paracet. Forrige gang varte det nesten ei uke....Gleder meg til over helga for å si det slik:)
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Vår lillegutt var også grinete samme dag han tok 3 mnd-vaksinen.. Han grøt, suttret, pattet melk, lå i fanget vårt, sov, suttret, gråt osv om en andre. På kvelden fikk han litt feber og vi tok i bruk paracetn vi fikk fra hs. Han sov heldigvis like godt på natta og var tilbake til seg selv dagen etter Skal å ta 5 mnd-vaksinen på tirsdag, så gruer litt for det nå når jeg så hvordan han ble etter den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå