Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så kjekt å samanlikne alt mulig, så no lurer eg på kor store føtter din lille godklump har :o)

Vi var og kjøpte lilletuppa sine alle første sko i dag, og ho måtte ha str 20. Ho er snart 17 mnd, og kanskje ikkje spesielt stor (rundt 80cm høg).

Broren sine første sko var str 21, og det var då han var 12 mnd, så det er forskjell på folk. Kanskje det har noko å seie om det er gut eller jente og?

Fortsetter under...

Skrevet

Som regel så har gutter større føtter og hender enn jenter hele livet, men ingen regle uten unntak :)

Jeg har en eldre bror som startet med sko som var en str større enn det jeg starta med, og bare for å avklare så er jeg jente :)

Datteren min starta med str 20 i joggesko når hun begynte å gå på høsten, men hun måtte ha str21 i vintersko, litt pga tykkere sokker, men også pga at beina plutselig vokste mye.

Skrevet

Min sønn på 19 mnd bruker størrelse 22. Om han har små eller store føtter vet jeg ikke... :P

Skrevet

Jenta vår fikk førstesko i 20, hun var da 11mnd. Da hun var 13mnd måtte hun ha 21. I vintersko har hun hatt 22 (16-22mnd) Joggeskoa vi kjøpte nå, er 23. Da har hun 1,5cm til å vokse i. Har ikke så store føtter, men litt lang storetå... Er normalt stor, litt under gjennomsnittet.

Skrevet

Småen fikk sine første sko da han var 10 mnd og de var i str 19. Vinterskoene var i str 22 og har holdt i hele vinter. Nå er han snart 17 mnd og har fått nye, fine joggesko i str 23.

Han er stor for alderen, da.

Skrevet

Hei Ranveig! Helena bruker str. 21 i sko. Kan tenke meg at hun er ca. 80 cm høy.

Broren hadde samme skostr. da han var rundt hennes alder, så i vårt tilfelle tror jeg ikke det har hatt noe å si om det er jente eller gutt.

Annonse

Skrevet

Ava er 16 mnd og bruker str. 20. Da hun begynte å gå og vi skulle kjøpe de første skoene hennes brukte hun 18-19, var litt vanskelig å finne passelige sko da;) ho er 77 cm:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Halvannet år gutt, str 21 er store og til å vokse i. Han er generelt liten, 80 cm og snaue 10 kg.

Skrevet

Jenta mi på 16 mnd bruker str.21 i sko, er nesten 80 cm og 10 kg.

Skrevet

Sønnen min er 17 mnd og bruker str. 23, er vintersko, men vi får ikke lengere tykke sokker i de, så han må nok ha str. 23-24 i joggesko når våren kommer:) Men gutten min er stor også da, ca 11 kg og 87 cm lang:)

Skrevet

Datteren min er 18mnd og bruker 22 i sko nå .de får jeg ikke tykke ullsokker i. Hun er ganske lang også i forhold til de på samme alder i barnehagen, men jeg vet ikke om det spiller noen rolle i forhold til sko størrelse? Første skoa fikk hun når hun var 11mnd, og det var str 21, men da var det litt plass foran til å vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...