Gjest Sunnmamma Skrevet 28. mars 2009 #26 Skrevet 28. mars 2009 Ja, jeg skal prøve å finne den etter at du har dratt frem statistikken over alle bivirkninger som ikke har blitt innrapportert. For en tåpelig debattform.
Helseinterressert Skrevet 28. mars 2009 #27 Skrevet 28. mars 2009 Så vidt jeg vet er det ikke gjort noen undersøkelser på hvor god innrapportering er av bivirkninger fra vaksiner i Norge. Jeg kan bare bruke egne erfaringer her og de går ut på at jeg har vært vitne til bevistløshet etter vaksine to ganger ved to forskjellige instanser. Ingen av disse ble innrapportert.
Gjest Sunnmamma Skrevet 28. mars 2009 #28 Skrevet 28. mars 2009 Uansett er debatten død allerede i utgangspunktet når du kommer med en oppsiktsvekkende påstand (norske, statsansatte helsearbeidere nekter å rapportere bivirkninger på vaksiner), for så å be meg om dokumentasjon på det motsatte (!) når jeg oppfordrer til å melde fra til kontrollmyndigheter. Før du slenger ut sånne påstander ville det vært en ide å ha dokumentasjon.
mamma-x-3 Skrevet 28. mars 2009 #29 Skrevet 28. mars 2009 Sunnmamma: Ja, de er veldig stolte. Hvorfor skulle de ikke være stolte? For maken til suksessresultat hadde vi ikke ventet fra alle tre. 100% fornøyde. De langt sunnere enn sine venner og nære familie. (måleparametrene våre er familien, skole/barnehage/nærmiljø). Vi har gitt dem sjansen til å spille sitt eget naturlige immunsystem uten innblanding. Og det har vært 100% effektivt. Siden du er så direkte: "Forskningsprosjekt" var ordet jeg har benyttet her på sidene da jeg så tonen an her. (Enkeltepisode og cherrypicking er vel de rette ordene i ditt vokabular.) Jeg deler så gjerne erfaringene mine i et fremtidig forskningsprosjekt støttet og finansiert av myndighetene. Skulle jeg ta feil, lever vi godt med det. Skulle alt vi har erfart være så feil som du hevder, så har vi da overlevert noen utrolig motstandssterke gener til våre barn - og hatt 100% flaks som har klart oss så bra :-)
Helseinterressert Skrevet 28. mars 2009 #30 Skrevet 28. mars 2009 Sunnmamma, det er nok flere som skulle ønske de hadde hatt en mor som mamma-x-3, det er ikke alle som er fornøyd med å ha ufrivillig deltatt i medisinsk eksperiment som vaksinasjon er, da det verken kan forutsies om vaksinen vil virke eller om man vil ta skade av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå