Gå til innhold

Tror jeg har funnet navnet på jenta i magen.....:-) Hva synes du om

Anbefalte innlegg

Jeg synes kombinasjonen var både tung og lite pen. To vidt forskjellige navn som står dårlig til hverandre. Synes Iben er helt OK, selv om jeg ikke er så glad i unisexnavn. Mathea synes jeg er kjedelig - er veldig lei den typen navn.

Fortsetter under...

Ikke helt min stil, men synes det var pent jeg :) Klang veldig godt i mine ører hvertfall :)

Dette med navn er veldig smak og behag, og det hadde nå vært kjedelig om alle gikk rundt å het det samme!

Hei! Jeg snyes det er trist at noen finner på å skrive "forjævlig" når det gjelder navn, da går det an å si at en ikke liker det.... Vet at man ber om meninger, men det går an å moderere seg og fremdeles være ærlig!

Jeg la selv ut mine navn her fordi jeg ønsket innspill, selvfølgelig både positive og negative, men angret da jeg fikk høre ting som "forferdelig", "kjempestygt" osv....Lurer på om de som skriver det ville sagt det samme dersom de ble spurt fra noen venninner?

Jeg for min del er ikke fan av doble navn, men synes begge navnene du har valgt er veldig fine. Iben er et av mine favoritt-navn, men falt desverre ikke i smak hos min mann. Jeg vet om flere jentebabyer som heter Iben, så det at noen få gutter også heter det ville jeg ikke brydd meg om.

Hvis dere har funnet det navnet dere vil ha så er dere heldige, og med alle disse negative tilbakemeldingene er det trist om det skulle få dere til å skifte mening.... Både Iben og Mathea er etter hvert blitt kjente og populære navn, og det vil nok passe jenta deres perfekt :)

Annonse

Så utrolig morro med så mange tilbakemeldinger! Jeg er temmelig fast bestemt på Iben, men må si jeg liker et par av navnevariantene som er nevnt i tråden:-)

Mathea er et navn jeg "alltid" har hatt i bakhodet, og selv om det kan være litt knotete å si etter Iben, så er det jo strengt tatt mest et mellomnavn for å understreke at Iben er ei jente når man ser navnet skrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...