Gå til innhold

Utrolig STILIG vogn!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 - Jeg hadde lagt prisen litt mer tydelig.

2 - For mange nesten helt like bilder. Velg ut de beste og halver.

3 - Jeg er ikke fan av bilder med selgers barn oppi vogna, men det kan være en fordel her. Sportsdelen ser jo så liten ut at du bør ha med et bilde som viser at beina ikke henger langt utenfor i løse lufta. Med mindre den er så kort at de virkelig gjør det da.

Men ellers, ja det var en fin farge, bare så synd det er en Quinny :o/

For det er din annonse? Ellers merkelig at anonsen ble lagt ut bare 5 minutter før innlegget ble postet her, he he he.

Annonse

Hele annonsen skurrer og STINKER.

Hvem faen er så dumme å selge verdens beste vogn brukt i et halv år?

Og hva er vitsen med hundre like bilder?

Tar jo en dag bare å laste ned dem ;/

Å en halv dag til hvis man skal lese alt mikkmakket som er skrevet.......

Njet, selv om jeg var på utkikk etter ei slik vogn, så hadde jeg styrt glatt unna denne........

Ojojoj... her var det jammen mange reaksjoner på innlegget mitt. :-)

(HI her, ja).

Det er ikke min annonse, nei. Så versågod si hva dere vil om den. Hehe. Jeg tråler finn.no for tiden på jakt etter ny sportsvogn/shoppingtrille, det er derfor jeg får med meg vogner som blir lagt ut. Sjekket finn før jeg la meg i går, og likte den veldig godt. Derfor ville jeg vise den til dere. Men for all del - tar dere det som reklame så skal jeg jammen ikke dele linker mer her inne.

Annonse

Jeg har buzz - og jeg synes virkelig ikke den er stygg. Ikke er den hard for lillejenta mi heller, hun liker den veldig godt. :-) Og jeg har prøvd en del vogner - er nemlig bitt av vogndilla. Den er lett og god å ha med på handlesenter og i byen, men jeg har også hatt den på turer på asfalt. (Har enda ikke prøvd den i terreng, da vi har to andre vogner som velges til slikt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...