MinnieMe Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 På butikken sa de at man ikke skulle bruke vanlig madrass i reiseseng (har kjøpt reiseseng til 299,- på Barnas Hus) for da kunne babyen ramle mellom senga og madrassen. Man burde bruke en overmadrass bare. Men blir ikke det lite? Dersom man har en tynn madrass, fks en av de billige fra Ikea, vil det være skummelt i forhold til evt kvelning? Nå er jo reisesengen en seng som ikke blir brukt så ofte da, men innimellom. Hva bruker dere andre som har reiseseng?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 begge de reisesengene jeg har hatt og andre jeg har sett også, har jo en madrass som følger med senga. I tillegg til denne har vi en tynn overmadrass og laken. Det holder i massevis =))
It's all about me Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Vi har kjøpt en tynn madrass fra IKEA, har aldri hørt at en ikke skal bruke det.
ApriIbaby Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Vi kjøpte en ca 3 cm tykk overmadrass på babyshop som vi brukte i denne senga. Tror nok det bedret comforten en del - særlig når han begynte å bli tyngre.
De tre gull Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Har samme reiseseng.. Skal bruke den i påsken.. Jeg har bare tenkt å la lille gullet ligget på lammeskinnet sitt..
Raych Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Vi bruker vanlig madrass fra sprinkelseng. Reisesenga er bittelitt mindre enn sprinkelsenga så madrassen blir på en måte kilt litt fast. Skulle ha likt å sett den babyen som hadde klart å "ramle" mellom madrassen og senga der ja:) Den lille tynne madrassen som er med reisesenga legger vi i bunnen, men hadde aldri lagt babyen/barnet direkte på den. Blir jo steinhardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå