Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben og jeg har vært til utredning for barnløshet, og summen så langt var full score hos min kjære og tette eggledere hos meg. Så var det bare å vente på resultatene på hormonprøvene mine som ville avgjøre hva som skulle skje videre.

I dag fikk jeg brev fra sykehuset, de var SVÆRT fornøyde med resultatene og slo fast at det ikke var noe der som skulle være med å forårsake våre vansker med å produsere avkom på eget vis. Trolig er det kun tette eggledere som setter kjepper i hjulene for oss.

Jeg legger med andre ord egg som ei premiehøne! *klukkklukk* :D

Og best av alt: vi er nå sendt videre til St. Olavs, så nå blir det prøverør på oss! Vi vet jo at det kommer til å bli knalltøft framover, men håpet LEVER!!! :D :D

Er det forresten noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før man hører fra St. Olav? Forsto det sånn at vi kan vente oss et brev med informasjon om veien framover. *prøver å ikke være utålmodig* ;)

I kveld skal det feires med vaniljeis! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med et skritt nærmere!! Vi har vært gjennom hele prosessen og fått en vidundelig liten jente ut av det, så det er en fantastisk teknologi dette!! Lykke til med oppdrag bebis. Håper dere kommer fort i gang og at det klaffer på første forsøk!!!

Skrevet

Vi er henvist til utredning for barnløshet på St. Olav. De har mottatt henvisningen, men at det var 4 mnd (!!!) ventetid på å komme inn.. får virkelig ikke håpe for deres skyld (og vår) at det tar like lang tid for å høre veien videre...... jeg er ganske utålmodig fra før! :)

Skrevet

Nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at det ikke er noe annet som kan stikke kjepper i hjulene for oss. :)

Og det er ALLTID godt å høre solskinnshistorier fra de som har klart det, det viser at det er håp for oss som ligger i startgropa også. :D

Har snust litt rundt på nettet i dag og fant omsider fram til Fertilitetsseksjonen inne på nettsidene til St. Olavs. Der sto det at ventetid etter godkjent søknad var to måneder, men det kan jo hende det er ei stund siden dette var oppdatert da. De har også stengt i påske og i sommer, slik at da blir det vel uansett litt lengre ventetid.

Håper, håper, håper vi får svar på søknaden fort, men blir vel ikke overrasket om det tar 4-6 uker. :/

Vi får krysse fingrene for at vi får komme inn kjapt, det fortjener vi- ikke sant? ;)

Skrevet

Dette høres jo superbra ut!!! Grattis!

Skulle virkelig ønske det var meg... Koster det noe å utføre prøverør? Hvor mange forsøk får man?

Kanskje det er siste utvei for meg og gubben selv. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...