Gå til innhold

jeg har vondt i ene øyet, liksom bakom i øyehulen, på undersiden av øyet...hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ubehagelig mer enn vondt da. og mer vondt når jeg tar på øyet. jeg har også sting i øret innimellom. har aldri hatt det sånn. noen som aner hva det kan være? er det noe å bekymre seg for? det kom først i dag, merker ikke noe annet "feil" enn det overnevnte.

Fortsetter under...

Skrevet

Som sån du beskriver hvordan du har vondt, så høres det ut som bihulebetennelse. Det er på den måten jeg har vondt da, men jeg pleier ikke å få sting i øyet da

Skrevet

men jeg er ikke forkjølet? hmm...

Skrevet

har heller ikke sting i øyet, men øret. bare noen ganger.

Skrevet

dytter

Skrevet

Er det vondt når du rører på øyet? ser til siden/opp/ned?

Annonse

Skrevet

nei, har ikke det.

Skrevet

Nå er jeg jo ingen ekspert akkurat...:P Men har hørt om flere som har hatt slike smerter som du beskriver, og de har fått beskjed om at det kan være en type hodepine... Så tror nok sannsynligvis det er helt ufarlig, men hvis det ikke blir bedre ville jeg nok dratt til legen en tur...:)

Skrevet

hehe, leste feil jeg. Leste øyet og ikke øret.

Skrevet

ja, får håpe det gir seg av seg selv. jeg har hatt migrene med smerter bak øynene, og dette ligner ikke i det hele tatt. er bak bare ene øyet også. men det kan jo være jeg er så heldig å fått en helt spesiell type hodepine, hehe :P det er jo ikke så vondt at jeg plages, så ser det litt an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...