Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hjertebank stort sett hele svangerskapet så er vandt med det, men nå i kveld har jeg veldig uregelmessig og høy puls. Kjennes ut som babyen som sparker bare at i hjertet. Kjempe ubehagelig! Har holdt på noen timer nå, og er så svimmel at jeg føler meg drita. Bommer på dørhåndtaket o.l. Samboer kjente på pulsen, og ringte faren sin (lege) som sier at det er helt normalt. Søkte på nettet og står over alt at det er normalt. Regner med det er fordi det er mye(!) blod i kroppen som skal pumpes rundt.

Skal prøve å drikke et glass med isvann nå...

Noen fler?

Fortsetter under...

Skrevet

hei du!

Jeg har også hatt hjertebank hele svangerskapet. litt opp og ned da. Det ble verre på slutten og særlig når jeg har vært sliten. tidvis veldig ubehagelig, men det har alltid vært ille om kvelden og helt fint om morgenen, så jeg har ikke egentlig vært stressa.

Men nå har jeg nesten ikke noe, har rett og slett kuttet ut kaffen nå på tampen (har drukket en god del hele veien....er en sånn kaffedame...) og nå er det så godt som borte. derfor, er kaffen lagt på hylla.og det er deilig!! hvordan er hb din? det kan også gi hjertebank!

Skrevet

hmm, har kansje funnet ut at jeg også får denne hetetokten og hjertebanken pgav te'en..testa ut litt..og mente på at jeg ikke fikk det når jeg ikke drakk te ... så kansje det er noe med koffein eller varm drikke?

Skrevet

Jeg har også litt hjertebank nå og da.

Bor sammen m en lege som beroliger meg m at d er "normalt". Får sette min lit til han nå.

Skrevet

Takk for svar begge to :)

Det er nok ikke kaffe, te eller annen varm drikke. Kaffe har jeg hatt avsmak på siden dag 1. av graviditeten. Te har jeg ikke drukket siden jul. Ikke drikker jeg Cola heller...

Det holder forrsten på enda. I natt slet jeg skikkelig med halsbrann, det presser veldig oppover for tiden. Er forresten i uke 34 (idag, jippii!). Begynner å føle meg veldig gravid nå, det er så koselig at jeg nesten synes det er verd plagene som følger med..

Skrevet

Godt å høre at det er normalt. Hadde tenkt å spørre legen på mandag, for jeg har hatt det mye i det siste. Skikkelig slitsomt. Men det føles som det bare er hjertet. Kan ikke si at jeg har kjent at pulsen har økt. Prøver å kjenne etter det hver gang.

Men nå er det bare 1 dag igjen på joben før perm, så da får jeg iallefall slappet godt av de siste 3 ukene.

Annonse

Skrevet

Ja sikkert lurt å slappe av å la kroppen jobbe i fred, tenker nå jeg.

Litt godt å høren det er fler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...