Gå til innhold

Hææ?? G-string?? Er det virkelig noen som fortsatt bruker det? trodde det var noen man lo høyt og inderlig av og som man ristet lattermildt på hode av å i det hele tatt tenke på å ikle seg...

Anbefalte innlegg

Jeg bruker både hipstere,boksere og g-streng. Alt etter som hva jeg skal gjøre og hva jeg skal ha på meg. Om det er casual,sexy,sporty wear. Det finnes faktisk string truser som er lave i livet,man trenger ikke å kjøpe de som går oppunder armene.

Jeg har vel rundt 200 truser tilsammen og ingen av de skjærer,sklir eller er over buksekanten. En og annen har jeg vel hatt men da går de rett i søpla!

De er heller ikke uhygieniske. Jo de er vel det hvis du ikke skifter hver dag og kjøper feil størrelse,men da er du i utgangspunktet uhygienisk. Jeg har aldri fått sopp eller uv men der kommer rensliigheten inn da :=)

OG DOBBELRUMPE ER OG BLIR UGLY!!!!!!!!!!

Og hva som er in og ikke gir jeg blanke F i for nå er det mange stiler som er "in" og hva er det egentlig som er ut. Ikke så mye.Nå blander man alt"

Fortsetter under...

Jeg synes ikke trusene synes særlig godt gjennom klærne jeg??!! Kanskje hvis man bruker syltrange bukser? Jaja, jeg bruker hipsters eller "vanlige" truser, grunnen til det er at jeg nå, selv om jeg ikke er tykk, heller ikke er en 20-åring lenger. Jeg ser rett og slett ulekker ut i string, og det regner jeg med de fleste over 28 år gjør i alle fall..

Men er man veldig slank, kan det være fint. Kommer an på rumpe og fasong.

Avhengig av string-truse. Mannen er ingen fan av bestemorstruser, så han vil også at jeg skal bruke string. Føler meg direkte usexy med mensentruser eller hva man skal kalle det - men hipster kan gå an.

Er man veldig stor over rumpa kan jeg forstå at string ikke er det beste valget, men jeg føler meg fremdeles sexy med blondestring:)

Jeg bruker lakserøde, hjemmestrikkede underbukser med ben som slutter midt nede på låret. Veldig varme og gode.

Har arvet dem av bestemor. Får ikke vasket vekk alle spor etter mensblod som har trekt inn i løpet av årene, men det er bare koselig.

Annonse

elsker stringtrusene mine, går ikke i noe annet. + kjæresten min synes det er dritt seyx :)

tror det er en del av den eldre garde + HI som har gått over til bestemor truser her.

hipsters er helt ok.

Trusekant er usexy det. Og om g-stringen gnager seg inn i rumpa bruker du feil størrelse. Den skal ligge i kanten av sprekken.

Bruker ikke annet enn string. Og alle venninnene mine gjør det. Kun noen få som bruker bokser en gang i blant. Vi er født i 89.

Nå måtte jeg trekke på smilebåndet her:)

G-streng blir i høyeste grad i bruk ennå.

Jeg vil tippe at mange av de som er negative føler seg for gamle til å bruke det. Den konklusjonen trekker jeg bla.a. fordi det blir skrevet g-string istedenfor g-streng. (ingen som sier string her i Norge)

Som det også er skrevet over, så har man en feil størrelse eller fasong hvis man ser på g-strengen som plagsom å ha på. Bruker man den riktig, kjenner man ikke noe til den. Det er litt ekkelt at noen her skriver at den er illeluktende, det kommer jo da av hygieniske årsaker hvis den lukter vondt.

Jeg synes ikke det er spesielt flatterende med jenter/damer som har "dobbeltrumpe" gjennom buksa fordi de går med bestemortruse.

Blir absolutt penest med vanlig g-streng.

Siden mannen til HI synes g-streng er usexy på henne, og HI er så imot det, passer jo dette bra for dem.

Mannen min synes jeg er veldig sexy i g-strengene mine, så her er vi nok forskjellige.

Hver og en får jo bestemme hva de vil gå i selv, men jeg kunne ikke dy meg å kommentere dette:)

Annonse

Har prøvd string et par ganger og aldri mer!!! Så ubehagelig og ekkelt. Hvis du har utflod så renner det bare ned bena :) Jeg meg en fin hipster eller boxer takk!

Æsj... bruk innlegg da vel. fins for g-strenger og. Men om det renner nedover lårene dine selv med g-streng hadde jeg gått til gyno..

Dessuten er det ikke mer tøy på en hipster over vaginaen enn på en g-streng. Lykke til.

svigerinna mi irriterte seg over at de ikke hadde g-string(streng)innlegg på sykehuset etter hun hadde født, for hun bruker bare g-streng... :-/

Og hadde bare g-streng med seg i den berømte baggen..er det mulig??

Tror de som er imot g-string har hemorider. Da er det ekkelt med g-string. Da gnisser det i rompen og det kommer fort bæsj på stringen har jeg hørt. Jeg har ikke plager med det og syntes g-string er både finere, behagligere og mer sexy enn truser...

Det å si at en type klesplagg er utrendy er jo helt idiotisk. Greit at det er utrendy med de og de fargene, forskjellige trykk osv på trusa, men selve plagget g-streng har kommet for å bli. Det har tross alt vært vanlig i nesten 20 år nå. Det er snakk om smak og behag!

Det fins nok like mange forskjellige damer som bruker g-streng som alt annet. Det er ikke en egen harrystil ved å bruke g-streng, det blir for vidt begrep. Fins f meg harrye hipstere og. F.eks gullfargede med blonder, eller tigerstripede... Uansett virker det som at noen her trur g-strengbrukere gjør det fordi vi trur vi er sexy. Neineinei.. Det er bare en bonus i noens tilfelle, akkurat som hipsters.

Les hva trend er før dere dømmer et plagg som har kommet for å bli nedenom og hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...