Gå til innhold

Hææ?? G-string?? Er det virkelig noen som fortsatt bruker det? trodde det var noen man lo høyt og inderlig av og som man ristet lattermildt på hode av å i det hele tatt tenke på å ikle seg...

Anbefalte innlegg

her er hvertfall truse skuffen tømt for de illeluktende analbefølende torturinstrument.. Mannen min synes dessuten det er meget usexy..

;-)

Fortsetter under...

Enig med HI der!! herlig at den tida er over. Ikke det at jeg gadd å bruke g-string i særlig grad, men nå er det jo mote å bruke anstendig undertøy igjen :)

Annonse

her i gården brukes det mest hipsters:o) genialt! Tringtruser er skikkelig uhygenisk! En får mye lettere sopp og uvi også. Grunnen til at en kan få uvi, er at trusa gnager i rumpa for så å vandre fremover etter hvordan man står, går sitter osv

Er mange år siden jeg kastet mine g-strings ut av undertøysskuffen hvertfall, og jeg kjenner jeg rødmer litt av tanken på at jeg brukte det, OG hadde lave bukser i tillegg, slik at stringen kanskje viste når jeg bøyde meg.

*gremmes*

String er jo det mest behagelig å gå i, så det er kun når jeg har født og har renselse jeg bruker noe annet.

Hva som er inn eller ikke gir jeg fullstendig blanke i.

Dessutten er det jo kjempelekkert når trusekanten midt på rumpa synes igjennom buksa :o/

Nei takk til den som oppfant string.

Annonse

Bruker mye hipsters. Men sting er genialt om man har på tights eller en tynn bukse, så jeg bruker da string. Synes det er lite sexy å se kanten igjennom!!

He, he..Brukte det før, unngikk "dobbelrumpe" med det iallefall..Cluet var å finne de som ikke "gnagde" i rumpa og som ikke trengte seg in i "sideflesket..Hadde mange string, men bare i et par-tre ulike typer,- mange farger...

Etter å ha fått barn syne sjeg ikke en slik truse er på sin plass :o) Den dekker på en måte ikke nok....Hallo, to unger har komme ut "derifra",- trenger nok litt mer en en tråd og en liten trekant for å dekke til....Føler jeg....

Må innrømme at jeg nå faktisk noen dager har "dobbelrumpe, da det er vanskelig å finne truser som ikke vises under litt tilsittende bukser..Boksere rulles opp og lager merker, hipstere er ofet litt for stramme,- eller jeg må kjøpe de så store at de er "løs i livet"....Det finnes nok, men noen dager hadde det vært greit med string ja..Med tanke på at trusekant ikke bør synes gjennom buksa.......Pierre Robert sine er "døden" for meg..da er jeg garantert dobbeltrumpe...MEN de er gode å ha på,- så da så:o)

Komfort, komfort, komfort :o)

Jeg er helt enig med HI. Trodde virkelig ikke at noen brukte slike enda. Har ikke sett det i butikkene? (Kanskje bare jeg som ikke har sett etter.) Men jeg så faktisk en da jeg var innom en bruktbutikk i dag!! :o

Jeg syntes gstreng er veldig behagelig å gå med. Mannen min syntes det er veldig sexy og andre en han har jeg ikke tenkt å glede med mitt undertøy.

Før var string for å unngå "dobbelrumpe" men ser jo nå at det er et problem som er saga blott....Med haremsbukse så er det jo ikke fare for detuansett hvilke truse man bruker :o) Hærlig......

(ahh, LITT traumatiske minner fra MC Hammer Vanilla ICA og lignende kommer snikende her nå.......)

www.victoriassecret.com

String er da vel ikke ut?

Bruker begge deler jeg, når jeg vil kle meg sexy, så tar jeg på meg mitt lekre undertøy fra Victoriassecret , som da er string, det er jo mye hottere under kjoler, skjørt og ja, når man skal pynte seg enn- bjørn borg boksere? det er ihvertfall usexy..

Greit nok med hipsters, finnes mye fint der og, men string er jo mye lekrere om man har kropp til det..

Jeg bruker G-string og tanga. Deilig å bruke, samt at kjæresten min syntes jeg er super sexy, pluss at jeg ikke får dobbeltrumpe. Nei til bestemor truser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...