snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 25. mars 2009 #1 Del Skrevet 25. mars 2009 Så utrolig gøy at du kom deg inn hit du også!!:)Pussig...vi har holdt bra kontakt siden før hormonspraystart, fulgt hverandre hele tida, og nå er vi begge her inne:) Hcg på nesten 50 på rd 12 er gjennomsnittlig bra de lillebie, så ingen grunn til bekymring:) Min var på 100 rd 12, men det er over gjennomsnittet. Forskjellen er at mitt egg har festa seg nesten med en gang etter innsett, gravd seg ned og dermed starta raskt på hcg produksjonen. Så har sikkert ditt egg brukt et par dager lengre enn mitt til å feste seg og slå seg til ro, dermed har hcg produksjonen din starta litt senere enn med meg, og dermed ikke kommet så høyt til rd 12. Det er grunnen. Og det gjør jo ingen verdens ting d!!! hcg under 15-20 på rd 12 er visst bekymringsverdig, men du har jo langt over det!!Detter er supert, lillebie!!! Grattis som vordende mammer begge 2:) Gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet:)Dette går veien for oss begge!!!! Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/
lillebie på`n igjen Skrevet 26. mars 2009 #2 Del Skrevet 26. mars 2009 tusen takk for varm velkomst ) ja det er merkelig at vi startet nesten likt- og blir gravide nesten på likt ) har vært å tatt ny blodprøve i dag, så blir spennende å se neste prøveresultat ) tenk at vi skal bli mammaer snuppis74 ) blir jo andre gangen for deg-men fortsatt like stort!! Ja vi skal følge hverandre helt frem til fødsel ) så gøy !! ) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139869039
jente1981søskenforsøk Skrevet 28. mars 2009 #3 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei både lillebie og snuppis 74! Jeg har ikke vært like aktiv som dere til å skrive her inne,men har lest innleggene deres ettersom vi alle tre er like langt i alt, og har ventet like spent på de samme dagene! Jeg har også fulgt etter dere inn her, er i dag 5+1 på vei og i følge sykepleieren på riksen med en stor sannsynlighet er det tvillinger det ruges på her. Jeg klør etter å ta en ny hcg blodprøve for å se hvor mye mer den har steget, min var nemlig 247 på rugedag 12!! Jeg har ingen andre plager enn trøtthet, så det har ikke helt gått opp for meg enda at jeg er gravid!! Gleder meg til å følge med dere videre, og lover å bli mer aktiv her <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139879930
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei!!!!!!!!!Har tenkt på deg jente1981!!!!!Etterlyste deg for en stud tilbake da jeg var spent på hvrdan det gikk med deg..jeg visste jo at vi skulle i i gang gansk så likt alle 3. Men du!!!!Gratulerer så mye da!!!!!!!!Så gøy, og kankje tvillinger også!!!!!:) Jeg trenger vel ikke fortelle hvordan jeg har det...he,he....siden du har lest innleggene mine hele veien.. Vært ivrig her inne, og det har hjulpet meg gjennom en nervepirrende og slitsom prosess.. Jeg er i dag 5+3........og har ikke fått time til tidlig UL på Riksen før 23 april(uke 9+1) det er leeeeeeenge til....Vurderee en UL på egenhåd kanskje... Ha en super dag!! Gleder meg til å følge deg. Velkommen inn hit!!!! Klem til deg fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139880076
lillebie på`n igjen Skrevet 28. mars 2009 #5 Del Skrevet 28. mars 2009 Siden jeg tar blodprøvene mine hos gynekolog, tar det en evighet å få svar på de, får ikke svar før på mandag på blodpøve 2! er så spent ) jeg skal på UL på mandag igjen jeg, men fortsatt litt for tidlig til å se en eller to små flekker ) tro det eller ei,...jeg har allerede fått bekkenløsningsplager!! får komme meg til fastlegen å få henvisning til noe fysioterapi etc fort som fy! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139880543
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei på deg lillebie:) Skjønner at du venter på blodprøveresultate, men uansett er du jo gravid:):)Veldig glad på den vegne:) Hmmmmm...ikke bra med bekkenløsningsplager allerede...Jeg hadde ikke noe plager ved svangerskapet mitt for 8 år siden, men.......den siste uka (på kveldene) har jeg hatt smerter/dunkende smerter/stikninger/ømhet "mellom"beina liksom., med spredning nedover på innsiden av lårene..Disse smertene kommer alltid på kveldene etter en lang dag på farta..Til tider ganske smertefullt!!Da disse smertene kommer, legger jeg meg ned, men det hjelper liksom ikke.Håper det kun er hormonelle plager...jeg vet jo ikke hvordan bekkenplager utarter seg...og er det ikke vel litt tidlig å få det?? Ha en fin dag, lillebie:) Jeg skal på jentefest i dag!!Gleder meg til det:) Kjøpt inn 1 1/2 liter med Fanta, og jeg skal kjøre bil. Jeg drikker alltid på fest, men i dag er festen såpass langt unna Lillestrøm at det er ingen som kommer til å stusse på at jeg velger å kjøre i dag...gudselov... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139880647
lillebie på`n igjen Skrevet 28. mars 2009 #7 Del Skrevet 28. mars 2009 jeg har lest litt om det, og man kan få bekkenløsningsplager fra første uka man er gravid! jeg er ekstra utsatt, da jeg er "hypermobil" (altså har veldig "bøybar i leddene" samt at jeg er operert i begge hofter pga hoftefeil som barn, og har derfor litt ryggproblemer fra tidligere. jeg har hatt så vondt i ryggen, når jeg sitter i bil feks, eller når jeg ligger i senga, og skal snu meg, snur meg som en gammel dame! siste dagene når jeg går ned trappene i blokka og opp en liten bakke til bilen, så kjennes det ut som hoftene mine er litt "ute av ledd" og stivner og det stråler fra ryggen helt ned til bena/leggen! kjenner det også på fremsiden av underlivet/lysken! var å handlet på strømmen storsenter for 2 dager siden i ca 2 timer, klarte da nesten ikke gå til bilen igjen! huffameg! har aldri hatt slike smerter tidligere, så jeg er redd det er bekkenløsningsplager ja! godt det er "kjøreavstand" til festen din da snuppis74, så ikke alle får mistanke ) jeg har fortalt det til to vennepar, og i dag skal vi på kino med de to parrene pluss et annet vennepar, som jeg ikke ønsker skal vite det enda(de er ikke så nære venner som de to andre) men jeg vet at spørsmålet kommer til å dukke opp... alle vet jo vi har holdt på md prøverør.....får bare ro det bort, si at jeg ikke har testet enda eller noe ) ellers begynner jeg å miste den voldsomme matlysten (kjøttlysten) jeg har hatt siste uka. Gått over til å bli uvel og ikke lyst på så mye (men fortsatt veldig sulten) Begynner å virkelig gå opp for meg at jeg er gravid! er helt merkelig !! gleder meg til å få se et lite bankende hjerte på ul om noen uker, er vel en 18 dager til jeg er satt opp til UL tror jeg ) da slapper jeg nok mere av ) hvordan er formen din? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139880859
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei:) Uff, da ..de bekkenplagene du har høres ikke god ut,kjære deg...Får håpe du kommer raskt til behandling, slik at du kan muligens holde smertene på et levelig nivå..God bedring:) Joda, var på fest i går. Veldig hyggelig. Var 4 andre gravide der, og meg da, men jeg ser jo ikke gravid ut enda liksom. Hadde mest lyst til å rope ut at jeg også er gravid..men jeg greide å holde meg:) Ellers er jeg grusomt trøtt, helt villt hvor mye jeg gjesper i løpet av dagen, og føler meg sliten.. og ømme pupper. Kjenner også at det virkelig skjer noe der nede. Det murrer, stikker, strekksmerter, ilinger og øm. Ser på det som bare positivt selvsagt:)..Jeg kjenner at jeg ikke enda har sluooet jubelen helt løs...fortsatt venter jeg på UL for å få bekrefta at det er noe der inne. Synes liksom at det hele er for godt til å være sant!! Jeg har vært gravid kun en eneste gang før, så så veldig dreven er jeg jo ikke i dette. Har hele tida i baktankene om spontanabort o.l, men den bekymringen overdøver ikke gleden jeg har altså...Jeg gleder meg til UL 23 april, er alt bra da...slipper vi nyheten til datteren vår, som da skal få gleden av å rope ut til hele verden at hun skal bli storesøster!!Hun har ønsket dette i mange år, og senest i dag nevnte hun at hun skulle ønske jeg snart fikk baby i magen,(hun er 8 , men har ikke peiling på hvordan man lager barn, trur hun innbiller seg at det liksom bare plutselig begynner å vokse en baby i magen...ja.ja...lar hun tro det så lenge vi da..) Ha en fin søndagskveld begge der vordende mammaer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139886242
sinda Skrevet 30. mars 2009 #9 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Er vel omtrent kommet like langt som dere, er litt usikker, tok ut 2. mars, satt inn 2 egg 4. mars. Er jeg da 5+6 i dag? Rd 12 var hcg 331. På torsdag er det tidlig ul, syntest det hørtes tidlig ut, men ikke vet jeg. Både gleder og kvir meg til ul. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139866155-velkommen-inn-hit-lillebie/#findComment-139890003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå