Gå til innhold

Førstegangs fødende og brukte 5timer bare:)

Anbefalte innlegg

Begynte og få skikkelig vondt hjemme hos mamma og pappa onsdag rundt kl.20.00. Fikk mamma til og hente samboeren min som var ute i garasjen og skrudde bil. Han ringte Ahus med engang og vi fikk beskjed om og komme innover. og de tre kvarterene innover,var FRYKTELIG lange for min del:( når vi kom frem klokken 22.00,hadde jeg bare 2cm åpning,men jordmor trodde åpningen kom til og vide seg ut fort. Så for og dempe smertene litt,satte jeg meg litt i badekaret,men det hjalp lite. så gikk heller rett over på lystgass. klokka 22.00 hadde jeg 2cm åpning,men kl. 22.45 var den på 7.5cm allerede. Hadde 10cm åpning kl.00.45. hadde noe fryktelig med smerter uansett om jeg hadde lyst gassen. mamma og samboer som var med inn på føde stua,hadde aldri hørt jeg banne og klage over smerter så mye som den natten. he he....

for jeg synes de smertene var helt forjævlig for og være ærlig..

så klokka 02.00 så kom press riene for fullt og ofte. men alt var over kl. 02.49 når vesle gull gutten vår kom til verden:)

selv om jeg hadde hatt fryktelig vondt noen timer,så ble de smertene glemt så fort gutten vår ble lagt på brystet mitt. Det var en syn med verdens herligste unge jeg aldri kommer til og glemme:):):)

så uansett hvor vondt vi klager over at det gjør,så tenk på det utrolige som kommer ut av alle de smertene. Det er jo helt ubeskrivelig følelse og få din egen baby opp på brystet etter alle de smertene:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...