Gå til innhold

Har dere/ønsker dere dere paraplytrille eller sportsvogn/trille?

Anbefalte innlegg

Som tilleggsvogn mener jeg. Lettvogn til handling, reising osv.

Hvilken har dere, er dere fornøyd?

Hvor gammelt er barnet og får det sove i den? (full liggestilling)

hvilke bruksområder har den?

Og hva kostet den?

Er så usikker på om jeg skal kjøpe en god paraplytrille (som McLaren som anonym spør om her) eller noe mer solid 3-hjuling eller med to svingbare forhjul. Er egentlig ikke interesert i å bruke mer enn maks maks maks 2500 på den, ny eller brukt.

Fortsetter under...

Skal ikke reise så fryktelig mye nei, og bare låner bil, så er ikke noe jeg skal bruke hver dag akkurat. Men når vi låner er det en liten citroen xantia, ganske liten.

Hmm. veldig lyst til å prøve en trehjuling eller med svingbare forhjul, men syns det virker som de er så fryktelig lange? Og dyre, selv brukt.

Høres ut som du bør finne deg en brukt Easywalker sky. Den blir liten sammenlagt. Mange av paraplytrillene blir også lange. Jeg har selv en golf og får ikke vår trille baki, den må stå på passasjersiden foran. Men dette varierer jo fra vogn til vogn. Hvis du skal mye ut og reise ville jeg gått for en paraplyvariant for det er veldig mye opp og ned med vogna når man er på farta, men hvis du er ute etter en ekstra vogn i tillegg til feks en dypvogn ville jeg gått for en sporty trehjuling.

Hmm, si mer si mer om easywalker;) hva er forskjellen på sky og classic?

Kjører en del på grusete vei, så det er kanskjed umt med paraplytrille. Mener jeg leste at en av mclarentrillene har fjæring på hjulene, men..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...