Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Har egentlig bestemt oss nå, men lurer på hvor dere hadde hatt lyst til å reise.
digger Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Kreta og Sunwings Resort Makrigialos:-) Skal ha en av Kretas beste strender. Vi skal dit i begynnelsen av mai:-)
St.Sunniva Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Om dere tenker mest på været så er det Kypros og Tyrkia som har best temperatur på den tiden. Kan være litt kjølig i vannet andre steder i Hellas ennå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Vi var i Tyrkia i mai/juni i fjor og det var deilig temperatur der:) Neste vår har vi tenkt oss til Kypros;)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2009 Valget står vel egentlig mellom alcudia/mallorca eller ayia napa/kypros. Blir sunwing resort & spa en av stedene. Hadde egentlig bestemt oss for alcudia nå, men nå er jeg litt usikker igjen. He he Vil jo til et sted der det er godt og varmt. Temp i alcudia er 22 på den tiden og ayia napa 28. Ser jo finere ut i alcudia da, der ligger jo hotellet på stranden. Hva tror dere?
digger Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Har vært på anlegget på Kypros, veldig fint. Det er nok en del varmere der på den tida, kanskje nesten for varmt etter min mening. Den nærmeste stranda er ikke spesielt fin, men bassengområdet er veldig bra. Vær obs på dyr spa:-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2009 Noen som kan hjelpe oss og velge?
Mille** Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Vi skal til Tyrkia på det tidspunktet, anbefaler det. Av de to alternativene ville jeg valgt Kypros. )
NormaJean Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 vi skal til spania i mai og bo i leiligheten til foreldrene mine. mamma tar og flytter ut og bor på jobben sånn at vi kan ha den helt alene:) Det er deilig vær rundt da, ikke for varmt for lillegutt som vil være 8mnd i mai. Bra infrastruktur og strand i nærheten. Men hvis du overveier enten tyrkia eller kypros, så hadde jeg valgt kypros. har vært begge steder (uten barn da) og opplever kypros som tryggere på flere måter (samt at jeg boikotter tyrkia av politiske årsaker)
St.Sunniva Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Jeg jobber i reisebyrå til daglig, og dersom jeg skulle anbefalt mine kunder ville jeg definitivt anbefalt Kypros. Mallorca er veldig ustabilt i den perioden, og vannet kan være ganske kaldt i forhold. Jeg var på Kypros første uken i juni for 2 år tilbake, og da hadde vi 33 grader hver dag. Sunwing i Agia Napa ligger jo også rett ved stranden...og den er FIN altså!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2009 Ja kanskje vi bør velge ayia napa da.. Får tro du har litt mer peil enn reisebyrå som anbefalte oss og reise til Fuerteventura. Har aldri vært så gla for å lande på Gardermoen som etter den ferien. Holdt på å blåse overende der nede, tom om natten ulte det rundt veggene. Fikk vite når vi kom hjem at Fuerteventura er surfernes paradis og Fuerteventura betyr sterk vind (eller noe slik). Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå