Gå til innhold

Dere som er ca 1.75 og veier mellom 57 og 62 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også 178 cm og har når jeg ikke har vært gravid, så godt som alltid veid mellom 60 og 62 kg, men har aldri hatt anoreksia, har aldri mistet mensen og ei heller hatt synlige ribbein. For meg er denne vekta faktisk helt passe.

Da jeg under ammeperioden med førstemann ufrivillig gikk ned til 52 kg var jeg alt for tynn, men da jeg bodde i utlandet i et år og spiste alt for mye god mat og gikk opp til 72 var det alt for mye for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå følte jeg meg tynn.. Endelig klart å komme opp til 45 kg, stagnerte lenge på 43 kg. Var så fornøyd, men ikke nå lenger, nå føler jeg godt jeg kunne hatt noen til.. Veide 60 kg høygravid jeg..

Skrevet

Du har ikke høyt stoffskifte du siste her?

Skrevet

Anonym 10:59: jo, jeg har høyt stoffskifte, men ikke FOR høyt. Har nemlig fått det målt pga den vanvittige appetitten min og ligger i øvre sjikt av det som er normalt men det var ikke så høyt at jeg trengte medisinering, så da får jeg bare fortsette og spise:)

Skrevet

Hvor høy er du da? 1,75 som HI?

Jeg er 178 cm høy og veier nå 51 kilo - fortsatt alt for lite synes jeg selv! Ammingen har tappet meg for MANGE kilo, var nede i 48 og jeg jobber nå hardt for å komme meg opp igjen.

litt deilig på en måte da, for det blir mye god mat og annet godt på meg. Doktoren min som har anbefalt meg å spise "usunt" en periode, dvs. i tillegg til det vanlige kostholdet mitt.

Så her går det en del i feit mat om dagen og gode desserter om dagen. jeg vil helst opp til 65-70 kilo, da er jeg normalt tynn og slik jeg pleier å være. Så er det vel bare å prøve så godt en kan da å spise seg litt fetere, men det er ikke bare enkelt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...