Gå til innhold

Dere som er ca 1.75 og veier mellom 57 og 62 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere i løpet av en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan da umulig trene noe særlig? Eller tar jeg helt feil...?

Skrevet

kakemonstermosedamen, hvorfor antar du at de ikke trener noe særlig?

Skrevet

Ja, kakemonster, hva mente du?

Skrevet

Jeg spiser havregrøt, 5 knekkebrød, et par fiskekaker o.l. og middag med salat eller grønnsaker med fisk, hvitt kjøtt o.l. aldri saus.

en frukt eller to. spiser godteri i helgene. Trener en del også.

Skrevet

Hva trener du? Kardio, kondis eller vekter? :-)

Skrevet

Synes det er for lav vekt til den høyden! Var 58-60 kg selv for endel år siden (før jeg ble 20), når jeg ser på gamle bilder fra da var jeg veldig tynn og formløs..Men jeg spiste alt jeg følte for, og trente aldri da, var bare sånn av natur.

Men men, hver sin smak.

Skrevet

Jeg er 178 og da jeg veide mellom 57 og 62 hadde jeg anoreksia, hadde mistet mensen og ribbena var synlige mens jeg stod.

Skrevet

Hvis du vil være helt nede i 57 kg, får du en bmi på 18,6 og er undervektig... med en vekt på 62 blir bmi 20,2, og det er absolutt mer enn slankt nok! Herregud..

Skrevet

jeg er 1.78 og veier 92 kg... syns jeg hadde sett meg selv krype under 60, det kan jo ikke være pent?!

Jeg holder på å slanke meg altså, men jeg vil ikke under 80....

Skrevet

Jeg trener spinning noen ganger, går på tur hver dag i oppoverbakker med barnevogn, gjerne to turer hver dag. Går fjelltur noen ganger i helgene. Situps fem dager i uken, 45stk per gang. så mange armhevinger jeg klarer etter situpsene. planken. Har også nettopp begynt å jogge hver morgen i hverdagene før frokost i ca 25 min, og det må jeg jammen si har vært effektivt, lårene blir steinharde og fettet forsvinner raskt. er faktisk veldig imponert over hvor effektivt det er, absolutt det beste jeg har prøvd av trening med tanke på underhudsfett, og det gikk så fort av og. Dessuten er kondisen blitt mye bedre av det og, selv om jeg har trent mye kondis fra før på spinning og fjellturer, har dette gidd mest effekt.

Skrevet

Individuelt hva som ser pent ut, kommer jo mye an på kroppsbygning også, men på en viss vektgrense forsvinner den normale oppfatningen av hvordan kroppen ser ut. Det er skummelt.

Skrevet

Jeg er 1.76 og veier 64 kg. Har en "kraftig" benbygning som gjør at beina stikker ut her og der.

Jeg er også danser av yrke og har behov for å holde meg slank. Jeg gleder meg litt til jeg er ferdig med yrket mitt og kan legge på meg, for jeg synes selv at jeg kunne sett bedre ut med noen kg ekstra...

Å være 1.75 og veie mellom 57-62 er altfor lite egentlig!

Skrevet

Ps. jeg ser ikke anorektisk ut. har solide armer med muskler i og ellers fine former.

Skrevet

Anonym 17.42, der motiverte du meg til å finne frem joggeskoene iallefall:-) Tusen takk!

Skrevet

Og ingen bein stikker ut, så lenge du trener litt styrke kommer det muskler rundt beina, så da unngår du det.

Skrevet

Så bra da:) Har faktisk tenkt på å gjøre det i mange år før jeg endelig klarte å dra meg ut av sengen og bare gjøre det, og jeg angrer ikke, en utrolig flott måte å starte dagen på er det også. anbefales. masse lykke til!

Skrevet

174cm høy, 58 kg.

Frokost: En skål med kornblanding/lettmelk

Lunsj: to brødskiver med variert pålegg + frukt

Middag: en tallerk med det vi har, vanlig norsk mat

Kvelds: to knekkebrød

Drikker vann hele dagen, fun light til middag.

Spiser en sjokolade hver dag.

Snop og cola på fredag og lørdag.

Trener i helsestudio ca 3 ganger i uka, vekter og aerobics.

Skrevet

jeg er jo selv 174 og veier 68 og trener "mye". En del styrke og kondisjon. Og er "tynn". Så det jeg mente at hvis de er så utrolig lette var at de kanskje ikke trente mye, siden muskler veier mer enn fett (ikke det at de har så mye, hehe).

Skrevet

Oki, hvorfor havnet denne her?? Den var som svar til de undrende damene der opp...

Skrevet

Jeg er 1,70 og 62 kilo. For en stund tilbake var jeg 50 kilo men har kjempet litt for å gå opp for det var ikke pent, nå er jeg fornøyd:)

Frokost: to grovskiver med variert pålegg/ juice

Lunsj: Knekkebrød eller påsmurt grovt horn i kantinen/ vann

Middag: En porson vanlig husmannskost:)

Kvelds: Ingenting eller et par knekkebrød

Spiser en del frukt, trantabletter og blåbærekstrakt (bra for huden:)

Innimelllom litt sjokolade, yoghurt og diverse.

Jeg er ikke flink å trene for øyeblikket men går tur nesten hver dag og elsker å gå på fjellet, så gleder meg til vår og sommer:)

Skrevet

Jeg er 174 og veier 59kg! Ingen bein stikker ut og jeg er ganske så fornøyd selv:)

Til frokost spiser jeg: 2 knekkebrød+en frukt

Mellommåltid: Tørket frukt/frukt og litt nøtter og mandler

Middag: Mye wok, fisk, kylling og svin.

Kvelds: Frukt, bær, smoothies med kesam

Spiser snop sjokolade hver dag og litt for mye fredager og lørdager egentlig.

Trener ikke, bortsett fra tur med lille berta på 3 mnd:)

Skrevet

Og hvor mange armhevinger klarer du da??

Skrevet

Jeg er 172 cm og veier 65 kg. Er slank men med masse muskler. Hadde ikke vært pent om jeg om jeg veide så mye mindre, spesielt hvis musklene ikke var der.

Skrevet

Dæven, skal si dere spiser lite!! Jeg er 1.71 og veier 59 kg- og jeg spiser myyyyye, men trener ingenting-

frokost: 4 skiver m kjøttpålegg

frukt

lunsj: 3 skiver og noen knekkebrød, evt frokostblanding og biola,

en skive el to før jeg drar fra jobb

middag i lass og tonnevis;) liker skikkelige trailerporsjoner, av all slags vanlig mat, også sauser

småspiser litt av hvert om kvelden, pizza, frukt, skiver, popcorn og rett før jeg legger meg spiser jeg 2-3 skiver til med ost, kjøttpålegg

Jeg har en helt syk forbrenning da, blir kvalm og dårlig når jeg får for lite mat- hodepine osv. Så er avhengig av jevnt påfyll og får ikke sove om natta uten å ha spist skikkeloig først. Jeg er vel temmelig heldig, som kan lange innpå slik og har timeglassfigur etter 2 barnefødsler.

Etter jeg fikk hun siste raste jeg ned i vekt pga av et jeg gikk så mye tur med vogna, ammet mye og ikke fikk tid til å spise så mye som skissert over- da var jeg nede i 54 kg og det var IKKE pent. Så har spist på for å komme opp i 59, føler meg fin nå!! :) Men føler jeg må bevege meg mer, ikke pga vekt men for å være i form, kjører bil til jobb og sitter stille hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...