Gå til innhold

magen vokser.......... noen andre som får veldig tett denne gang??

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere andre føler det........ det er jo ganske tidlig enda, men jeg føler magen har dobblet seg på en uke. og orker ikke spise noe, blir gærn. feit av å vite jeg er gravid???;-)

Så har jeg ei tulle på 4 mnd, ser ikke land.............. får baby en måned før hu blir 1 år!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann :-)

Ser det allerede på meg også,

og jeg har også ei tulle på snart 4 mnd.

Denne kommer ca. 1 mnd før hun fyller året :-)

Hadde jo lyst på en til, men ville jo egentlig vente bitte litt men sånn gikk det da :-)) På`n igjen var første tanke :-) hehe..

oi, det var tett ;) så koslig da... :))

jeg får høre hele tiden at jeg får to bleie barn og at d blir veldig travelt med to tette. men mine to blir jo ikke tette i det hele tatt, når jeg ser på dere ;) hihi.... jenta mi mangler to mnd på to år når neste kommer. så di blir jo ikke sååååååå tette ;)

Jeg føler også at magen kommer kjappere denne gangen. Har ikke fått mage enda, men blitt litt rundere forran. Jeg har en liten gutt på 7 mnd, så her blir det 13,5 mnd mellom mine.

Jeg er såå utrolig lei av å høre at det kommer til å bli sååå travelt, og at jeg får to bleiebarn, og at nå er det slutt på både søvn og det hele..hvorfor skal alle svartmale at vi får to tette? Skjønner ikke vitsen i å prøve å ødelegge den lykken vi føler over det store som skal skje :)

Det er 11 mnd mellom broren min og meg, og vi har hatt såå utrolig stor glede av hverandre i oppveksten. Min mamma har fortalt meg at det å ha to så tette barn var bare heelt toppen. Vi var som barnevakter for hverandre. Vi var alltid sammen, og underholdt hverandre bestandig :)

Så jeg gleder meg stort til å se mine to tette vokse opp sammen, og knytte sterke bånd som vil vare livet ut!! Det er slitsomt med 2 eller flere barn enten det er 1 år eller 3 år imellom dem.. :o)

Jeg venter mitt første barn, så jeg vet ikke så mye som dere. Men å ha to tette er som å ha tvillinger, og det har for de fleste gått fint:-) Jeg er tvilling selv, og har vært glad for å ha søstra mi der hele tiden. Lykke til til dere som skal ha to tette:-)

Hvilken vogn skal dere ha som får to veldig tette? Jeg har forelska meg helt i Emmaljunga sine vogner (særlig city cross som vi har til førstemann) og kunne tenke meg en sånn søskenvogn også.. Har dere noen erfaringer eller fått noen tips om søskenvogn? Skal dere beholde vogna dere har til førstemann?

Forresten gøy at vi er flere som får 2 tette :o)

Annonse

Blir to tette her også. Er (uplanlagt) gravid igjen og førstemann er 10 måneder. Antar at vi må ha søskenvogn og har hørt mye bra om Urban Jungle sin... Litt av poenget må jo være at det er mulig å komme seg frem og inn steder og mange tvillingvogner er jo så brede at de ikke kommer inn en eneste døråpning... Men dette må jeg undersøke mer når det nærmer seg :)

Ojsann! Jeg som trodde mine kom tett..... Tulla vår rekker ikke fylle to før nestemann kommer og jeg syns det var tett nok. Må nok si jeg synes dere får nok å henge fingrene i, dere som skal ha en ettåring og en nyfødt (neida, jeg svartmaler ikke, men det er slitsomt nok å holde følge med én ettåring til tider!) Dere har nok helt rett i at det blir flott for ungene å komme så tett og man får bare ty til hjelp fra familie og venner når det røyner på :-) Lykke til alle sammen!

Venter nr. 3 :-)

Har 2 gutter på 2 og 3 (13 1/2 mnd mellom de) Eldstemann blir 3 år og 8 mnd når babyen kommer :-) Så 3 under 4 år er jo ikkje så verst :-)

Synes det har vert supert med 2 tette så langt, no leiker de så fint. Har aldri tenkt på at det har vert slitsomt, og har ikkje angra på valget.

Å tenke posetivt og ikkje grave seg ned er veldig viktig trur ej...Og sov når du kan :-) Trøtt blir man jo !!!! :-)

Jeg må da bare si at jeg tror det er vel så slitsomt å passe på en 2-åring og en nyfødt samtidig, som å passe på en 1-åring og en nyfødt :)

Alle aldersforskjeller har sine utfordringer!

Vet at det er mange som er utrolig misunnelige og sjalu over at noen i det hele tatt får til å få to tette, og som orker to svangerskap og babyer så tett. Og av den grunn bare MÅ si noe negativt om vi som får tette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...