Gå til innhold

Vask av emmaljunga vogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vasket trekket til bagvognen i vaskemaskinen?? Lurer også på om noen vet hvordan man demonterer kalesjen sånn at man kan vaske den også. Vet naboen har gjort det, men spurte ikke hvordan hun fikk av de bøylene.. Har prøvd å skru men ikke noe skjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

jeg har emmaljunga edge duo, og har vasket madrassen og innertrekket i bagen etter en runde med grøtspy :P jeg vasket det på 40 graders finvask, med flytende vaskemiddel og uten tøymykner. vasket madrassen og innertrekket sammen, men ikke med noe annet. det gikk kjempefint, og det tørket fort. måtte bare riste litt på madrassen så foret kom på plass igjen. du tar av kalesjen ved å dra oppover samtidig som du trykker inn festet på bagen. jeg har ikke vasket trekket til kalesjen, men tror det går an. men da må du skru opp festene på bøylen i kalesjen, og det tror jeg du trenger en umbraco-nøkkel til :)

Skrevet

Det var det å skru av de feste jeg ikke fikk til.. Brukte sånn braco-nøkkel og skrudde å skrudde, men var liksom ikke noe som løsnet.. hmm.. Får heller bare putte den i en balje å vaske den uten å ta av bøylene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...