Lille-My,75 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Vi kjøpte en Voksi Classic pose til mini som vi er veldig misfornøyde med. Trekket krympet da jeg vasket det (selv om jeg fulgte vaskeanvisningen), og dyna var nesten teknisk umulig å få på plass igjen. I tillegg er posen alt for stor for bag-delen på vogna, og hun blir dessuten fryktelig svett og varm i den (til tross for at vi ikke kler på henne mer enn ullbody og strømpebukse). Så i vinter har vi endt med å bruke lammeskinn i bunnen av vogna, vogndyne og trekket på vogna. Voksiposen har ligget i skapet :-((( Skikkelig surt når du betaler godt over 1000-lappen for en pose som alle skryter av...! Nå er snuppa blitt 6 måneder og har vokst seg like lang som bagen på vogna, og nå må ta i bruk sportsvogndelen. Og da må vi nesten ha en pose... Å lage hull til selene blir jo helt håpløst når trekket har krympet, og den er jo fortsatt for varm. Sitter liksom litt langt inne å kjøpe sommerdyne til posen når trekket er for lite. Og så til poenget: Er det noen som har gode tips om en pose som er: Enkel og praktisk i forhold til selene i sportsvogna Som er passe varm til bruk på vår og sommer Håper noen har gode tips :-)
Lunita_ Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 oj,bra jeg leste dette før jeg stappet voksiposen inn i maskinen...kanskje best jeg vasker den for hånd da siden den krymper i vanskemaskina:) hjalp ikke deg noe særlig da,men jeg lærte iallfall noe:))
Makko med to små gutter Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Jeg ville reklamert på posen jeg! Trekket mitt er nesten litt stort det! Alternativet er jo å kjøpe noe billig stoff å sy et nytt trekk. Jeg har laget selehull i min pose og det fungerer helt ok. Er glad i voksiposen som vinterpose fordi den er så varm, men nå har vi gått over til sommerdyna....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Vi har en snuggle fleecepose og er veldig fornøyde med den. Underdelen har hull til vognseler og man kan ta av overdelen og bare bruke underdelen som teppe nederst i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå