Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god vinterpose til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god vinterpose til nyfødt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt odenwälder og vært fornøyd med den. Tror jeg ville valgt odenwälder lammy om jeg skulle valgt en annen... Vi har hatt en fra barnashus, babynest eller noe.

Skrevet

Jeg har også Odenwälder bamsepose og kan anbefale den på det varmeste. Den er god, lun, stor og varm. Har brukt den siden jeg fikk baby i oktober og jeg bor i Midt-Norge hvor været kan være ganske tøft, men babyen har hatt det godt og varmt nede i posen sin =)

Skrevet

Jeg har både lammy og den med bamse fra odenwalder. Må si jeg absolutt foretrekker lammy. Da ligger barnet på lammeskinnet i stedet for på det syntetiske bamse-stoffet. Når han bruker bamseposen blir han ofte svett i ryggen, men det skjer aldri med Lammy, Så absolutt å anbefale!

Skrevet

Ville også ha sjekket ut den nye til Voksi, den syns jeg ser fin ut, og den kan justeres slik at den er kort eller lang, ettersom hvor stort barnet er. Den har ull i ryggen og dun over.

Skrevet

Vi har aro arctic, den er supergod.

Skrevet

Vi har Easy grow, og er veldig fornøyd med den, og så følger den med en forlenger, så den blir hele 129 cm lang, lun og god.

Vi måtte bytte ut den gamle pga guttungen ble for lang, og nå har han en som er romslig for han.

På de aller kaldeste dagene la jeg et lammeskinn i for sikkerhetsskyld, men treng nok ikke.

Best i test på tv2 tror jeg også ;)

Skrevet

Vi har Voksi Urban (ull på det som en ligger på og dun i resten). Kan forlenges og derfor brukes lenge. Den korteste delen passer godt til bagvogner (små også). Vi brukte denne fra nyfødt (Vestlandet). Han var født i november og det har vært kaldt her. Har vært veldig fornøyd:)

Skrevet

Den easy grow greia kom best ut i test ja, ligger ofte reklame på sida her.. Men jeg er litt gira på den voksi urban jeg, tror den også kom veldig bra ut i testen?? Følger etter det jeg forstår med et større overstykke så den kan brukes leeenge. Odenwälder hadde jeg lenge lyst på, men jeg vet ihvertfall at Den med bamse kom veldig dårlig ut i test pga brannfare blant annet. Fy fy... Så jeg stemmer for de to jeg har nevnt over. Har hatt vanlig voksi til forrige, og den er egentlig super, men litt tungvint med all knyttingen og sånt kanskje. Men flott siden jeg kan bytte ut vinterdyna inni med sommerdyne og bruke til den andre siden av året:)

Skrevet

Eg sverger til voksipose classic. Har brukt den til nr 1 og bruker den til nr 2 no. Får plass i reisetrille og. (Kjøpte reisetrille i dag, så eg har testa den.)

Skrevet

Vi valgte odenwalder siden den var så lett,og er kjempefornøyd, likte ikke voksi classic pga tyngda.

Mulig voksi urban er lettere?

Skrevet

Meg med voksi urban over.

Denne er ganske lett egentlig. Har ikke hatt classic. En annen pluss (synes jeg da) er at det er glidelås på begge sider av dynen. Når det begynner å bli varmere eller en går inn et sted kan en lufte mer i vognen. Barnet får mer plass i bagen, i motsetning til glidelås på midten. Da blir det mer kompakt nedi der selvom en har åpen pose. Tenkte ikke på dette da jeg kjøpte, men en venninne kommenterte det ettersom hennes barn var ganske varm. (hun har den med bamse i). Ellers kan jo også hele overdelen fjernes.

Men smaken er som baken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...