Nattinatta Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 og med små barn? hvordan går dette? har søkt på 60% nattevakt, og skal på intervju. tenkte først slik t da kan jeg være mer hjemme med sønnen. han blir ett år i august, så det betyr jo kortere tid i bhg. hvor ofte har dere de i bhg da? hvordan er det med søvn og barn på dagen? Våken nattevakt jeg har søkt på. 60% hvor mange vakter vil det tilsvare? Og hva med lønn? Hva kan en forvente? Generelt andre erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 jeg jobber 50 % kveld/natt, da jeg begynte var barnet 1 år. jeg trenger mye søvn så det fungerer ikke greit for meg. jeg får ikke sove om dagen. ønsker meg ny jobb. det blir ikke kortere dager for mini i bhg pga at jeg er avhengig av all søvn jeg kan få. mini er i bhg etter hver nattevakt. jeg har våkne netter og kvelder. i løpet av 6 uker vil det si 7 nattevakter og 6 kveldsvakter. lønna avhenger av utdannelse og fartstid. i en 100% stilling uten tillegg ville jeg fått 340000 kr. kveld/natttillegg 54 kr. helgetillegg 35 kr. også er det helligdagstillegget. jeg anbefaler ikke å jobbe på natta, men jobbene vokser ikke på trær.
-carina- Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har to små, en på 2,5 og ei på 1. Jobber 50% natt, det er tre netter hver tredje helg og en natt i uka hver uke. Har ikke barnepass til minste. Synes det er litt tøft, for jeg jobber når jeg er på jobb og så må jeg holde meg våken, i blant frem til kvelden etter nattevakt. I helgene har jeg barnepass da. Eldste er i bhg ca 3,5 dag i uka, men det er som regel litt kortere dager, unntatt den dagen jeg har jobbet. Da synes jeg det er godt å ha bare ett barn hjemme. Jeg sover når hun minste sover, hun kan sove fra 45 minutter til 3 timer. Lønn er vel avhengig av hva du skal jobbe som. Klart det blir litt bedre lønn siden du da får en form for nattevaktstillegg i tillegg til vanlig lønn da... ) Gleder meg til høsten når minste og skal i bhg. Da kommer de nok til å ha seks-syv timers dager de dagene når jeg har jobbet, fem-seks timers dager ett par dager i uka og 1-2 dager fri i uka... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå