Gå til innhold

Noen fra Askøy her? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet hvordan det er med småbarnstreff og fritidsaktiviteter med små barn her på øyen eller event. Bergen/Sotra..? Min lille Klump er 2 1/2 år =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på småbarnstreff med gutten min da han var liten i Strusshamn kirke, men tror de sluttet med det. Men vet det også er i Erdal kirke, og synes å huske jeg har hørt at det er en eller annen annen plass og.

Har også vært åpen hall i treningshallen på Kleppestø hver søndag, de drar da frem alt av tjukkaser etc slik at barna får spring og leke.

Også har du jo terapibadet på Ask, men det vet du kanskje om. Hvis ikke anbefales det på det sterkeste, er varmtvannsbasseng med fine omgivelser.

Rutsjebanen på Erdal skole er gøy (kjempelang), det samme synes gutten min om spiralrutsjebanen på Kleppe (?) barnehage (tror den heter det, den som ligger på siden av Ica).

Lekeland på Sartor er ok, Baluba i åsane bedre, men lenger å kjøre.

Ellers i Bg har du Barnas hus m aktiviteter, teater, Vilvite osv osv

Skrevet

Når på søndager er det åpen hall? =)

Klumen hater svømmebasseng av en eller annen grunn, prøvd å gå i terapibadet, men han snudde i døren =/

Takker for svar ;o)

Skrevet

Det ble startet opp småbarnstreff i huset i florvåg (samme bygg som florvåg bhg) i høst. Hørte det var bra oppmøte, så regner med de driver det ennå... Tror det er en formiddag i uken... Ellers er det som sagt åpen hall om søndagene i askøyhallen.

Skrevet

Men når på søndagen er hallen åpen?

Skrevet

Er faktisk ikke helt sikker, lenge siden vi har vært der, men kan det kanskje stenne med 10-14? tror vi tidligere har vært der i 12 tiden, og da har de i hvertfall vært åpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...