Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Har bare to soverom i huset,så har ikke gjesteseng! Skal ha overnattingsbesøk av noen nevøer i helgen, og lurer på om dere har noen tips til hvordan eg kan løse dette.. Har tenkt på en oppblåsbar madrass e.l, som eg kan pakke vekk, og ikke tar noe plass... Noen forslag ?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 oppblåsbar madrass er kjempelurt og mye mer behagelig enn å sove på sofa o.l. vi kjøpte madrass med pumpe som er så bred og høy at man ikke kjenner noe til gulvet. legg på med et litt tykt ordentlig strech-laken, så sover de godt. og når de drar er det bare å pakke den i esken igjen
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 De oppblåsbare er helt greie.. Hvis ikke kan du kjøpe en sånn: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80017389 Eller bare madrass på gulvet?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 ps: jeg har selv sovet to uker i strekk på madrassen og syntes det var helt topp..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/26075880 Hilsen 11.56
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Foreløpig har vi gjesterom, men noenganger har vi hatt mer enn to overnattingsgjester. da har vi en slik oppblåsbarmadrass som vi rer opp om kvelden på loftet. da har de en etasje for seg selv, og det er enkelt å rydde vekk igjen om morgenen. Gjestene har sagt den er god å sove på! Og når det er barn, er det nok bare stas å ligge på oppblåsbar seng!! jeg ville gått for det! Den vi har er ganske stor og høy, men fåes i ulike str. Kjøpte vår på jyst tror jeg, og den er elektrisk, slik at den blåser seg opp selv, og enkel ventil for å slippe ut luft!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 hvor får man tak i slike oppblåsbare madrasser? og hva koster de? trenger også midlertidige senger....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 http://www.jysk.no/search?df=&query=luftmadrass&Submit.x=0&Submit.y=0
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 jeg tror det er clas ohlson eller biltema som selger en sånn stor dobbel madrass.. den er kjempegod, og ikke så dyr.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Biltema selger madrasser som du kan plugge strøm til og da blåser seg opp selv.. Koster ikke mer enn to-tre lapper...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 dobbelmadrass er utelukket her hos oss... den må ligge i stua (har bare et soverom) og her er det ikke gulvplass til en dobbelmadrass gitt... hva er best å ligge på da? en sånn billigluftmadrass til et par hundrelapper eller ikeareisesengen? ikeasengen har jeg prøvd, men ikke luftmadrassen.... jeg kan ikke legge utmer enn prisen på disse og har ikke plass til mer enn 2 enkle, smale senger, eller kanskje en sånn halvannensengemadrass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå