Gå til innhold

Påskeutfordringer, hva er farlig og hva bør mann unngå på fjellet?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med slalom? Skal dere stå slalom eller snowboard nå? Er jo redd for å falle, men man kan jo ikke slutte å leve.. Det samme gjelder forsåvidt langrenn.. Det er farligst å falle på halebenet har jeg hørt.

Men når det skal sies. Jeg har en venninne som var mega overbeskyttende, og skulle ikke være med på noe. Gjett hvor hun fallt og brakk armen, på baderommet..

Jeg tror jeg står litt slalom og lagrenn, men tar mye pauser og bærer ikke sekk.

Hva med dere?

Fortsetter under...

Jeg har ingen betenkeligheter med å stå slalom eller gå på langrenn. Kommer bare til å ta det litt mer med ro og kjenne etter når kroppen er sliten.. Er ikke vits i å presse kroppen.. men utover det mener nå jeg at man må leve så vanlig som mulig...

Ha en fin påske!

Jeg var på hytta og sto på snowboard i helga, og har også tenkt å gjøre det i påsken. Tar det med ro, og holder meg unna hoppene :P Tror det skal gå bra ;) Enda er jo lillegull så liten, og den ligger jo godt beskytta inni der..

Jeg sto slalom i helgen selv.. Men merket faktisk ett sikkelig press i underlivet.. Det krever jo mye muskelarbeid. Mulig jeg også anspente meg litt vel mye..

Skal prøve meg igjen 1 dag i påsken, men så får det være nok denne sesongen.. Ikke moro, når man ikke kan slappe av.. Men gleder meg til skiturer da.

Jeg var hoppet big jump i forrige uke. Kjørte masse slalom og gikk 3 mil på ski med ryggsekk.

Trener fortsatt masse, både løping og styrke.

Men jeg lurer også på om dette er lurt, har selv mistet i fjor 13 uker på vei.

Hører så mye forskjellig.

Som legesøsteren til mannen min sier: Det er en vurdering du selv må ta, og se om du synes det er verdt det om noe skjer.

Jeg synes det der hørtes overdrevent mye ut jeg men.. Samtidig skal man jo leve og da.. Hadde holdt meg langt unna big jump og turer med tung sekk.

Annonse

eg tar ingen sjangs i bakken, en kan ver kjempe goe på slalom elle snowboard å ha full kontroll, men en har alldri kontroll på resen av folkå i bakken. men en må jo kjenna itte sjøl. eg komme te å gå møje på langrenn i påsken, men ikkje 5 timers tura, har ein 5 åring som åg e med.

rektig god påaske alle samen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...